Julegaver!! Hjelp?

gutt09jente11

Forumet er livet
Etter å ha blitt inspirert av hva deres unger ønsker jeg begynte jeg å tenke på at herregud det er snart tid for å tenke på julegaver.. Liker å være tidlig ute, og har MANGE gaver å kjøpe..
Kan dere hjelpe meg?

Har 18 gaver å kjøpe, og det er folk fra 6 mnd til 60 år som skal få gaver :P
Foreldre, svigers, søsken med kjærester, tennåringer, småskolebarn, barnehagebarn og babyer :P

HEEELP!!! For 2 år siden kjøpte jeg ullundertøy til alle unger, så det kan jeg ikke gjøre i år :P

Huff, dette blir mange 1000..

Det beste er vel å gjøre et forsøk på å tenke over hva de kan trenge eller liker,
spørre dem direkte (eller foreldrene deres hvis det er barn, eller spørre noen rundt dem) eller notere deg det dersom noen nevner at de kunne hatt bruk for noe eller noe du merker at de ikke har.

Det kan jo være alt fra suppeøser eller annet kjøkkenutstyr og vaskekluter eller oppvasktuer til sokker, bøker, en ny film til dvd-samlinga, gavekort på kinobiletter (Denne er jo litt universal da), eller en potteplante. Vær kreativ og tenk spesifikt, tenk gaver som du vet at de ønsker seg eller VET at de får bruk for, gaver som ikke blir liggende ubrukte og tar opp plass.

Back
Topp