Julegavehandel...

Nameless

Glad i forumet
Hei folkens:)
Endelig 1desember:)
Nå er det lov å snakke og skrive om jul:)

Er dere ferdige med gavehandelen???
Når starter dere?

Selv så mangler vi to stk, en som viser seg å være vanskelig å finne, og en som gubben skulle ordne forrige helg:p
Pluss at vi mangler til hverandre, jeg vet virkelig ikke hva jeg skal finne på til ham, selv har jeg ting jeg ønsker meg, men han sier at han ikke vet.
Jaja, dukker vel opp noe stygg dyrt rett før jul, som jeg kjøper for å være imål. Haha.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Mangler bare en liten ekstra ting til min samboer og min far. Herlig følelse :)

Er ferdig med nesten halvparten. Jeg har kjøpt de som er ferdig og gubben skal kjøpe de andre. Har ikke kjøpt til hverandre enda, han har fått lang ønskeliste fra meg. Når jeg ber han skrive så får jeg "hva skal jeg skrive da?" tilbake.. Såå sliter med den selv :p

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Er nesten ferdig. Er heime i fødselsperm, så har bestilt det meste på nettet. Veldig lettvint når folk har konkrete ønsker. :)

Heldigvis ikke mye igjen, og jeg vet hva jeg skal kjøpe av det som gjenstår;):P
Elektrisk tannbørste,stekepanne, en flaske vin, morgenkåpe og et dataspill:P

Halvveis i gavene. Ta resten når lønna kommer denne gangen :)

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Jeg har igjen 1 og det er til kjæresten, men har ikke peil på hva jeg skal til kjøpe. Resten er bestilt på nettet :)

Er godt i gang, men mangler en del. 10 av gavene mangler bare en pose med hjemmelaget snop, men det får jeg ikke laget enda pga holdbarhet.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Jeg har noen gaver som skal lages, men siden det er spiselig skal det vente til siste uka før jul. Ellers er vi stort sett i havn, noen få gaver til som krever involvering fra sambo da.

Back
Topp