hegenordseth
Flørter med forumet
Vi har i år valgt og lage et julegave-budsjett da vi begge har en ganske stor familie. At det blir mange julegaver som skal kjøpes er det ingen tvil om, noe lommeboken har fått merke de siste årene :) Så i år har vi bestemt oss for og være litt mer ''forsiktige'' da jeg har av vane og kjøpe det jeg mener er det beste til hver og en, noe som gjerne kan bli i det litt dyre laget. Så nå har jeg laget meg en liste med navn på alle jeg skal kjøpe til og med en beløpsgrense per pers som jeg håper på og overholde ! Men alt i alt så er det jo tanken som teller, er det ikke? :) Jeg har også lekt litt med tanken på og være litt kreativ og lage hjemmelagde julegodter slik som trøfler, konfekt osv, som jeg har lyst til og legge i sånne store fine ''syltetøy'' glass jeg så på öb i sverige. Pynte glasset med julesløyfe og litt ''julepynt'' og gi dette i gave til de litt mer voksne. Hva tror dere ?
Hvordan planlegger dere julegave-innkjøpene? Eller tar dere det bare på sparket?
Hvordan planlegger dere julegave-innkjøpene? Eller tar dere det bare på sparket?