Julegave

Nøste77

Gift med forumet
Her har Linnea snakka i et år snart om at ho ønsker seg en liten "dataskin" 
Så jeg lurer på om noen av dere har erfaring med noen, eller har noen gode tips.
Endel av disse maskinene er jo bare noe tull. Er jo bare lyder på de omtrent,
og skjermen er jo mindre enn et postkort
Vil gjerne ha en med noe læring på....tall, bokstaver ol.
Men det er viktig at det er en datamaskin og ikke V Teck...

Vi vurderer å overlate min gamle pc til Johanna vi - installere noen spill på den som hun kan leke seg med (det er den pc'n som vi fikk igjen etter innbruddet vårt... den er skikkelig dårlig, men funker til hennes bruk)

Vet forresten at søsteren min kjøpte et eget barnetastatur eller noe sånt som de bare koblet til vanlig pc - det brukte (eller bruker?) nevøen min

Sindre har hatt den der Fisher Price dataen en god stund.. Og der et det liksom spill da, og han storkoser seg når dataen sier en bokstav og viser på skjermen, så skal han finne den igjen på tastaturet.. [:D]

Han ovverasker litt og, for på butikken her så pekte han på u'en på Cubusposen og sa "U!" [8D]
Satt og prøvde han litt, og det viser seg at han faktisk har lært noen bokstaver på dette.. [:D]

sånn da svare jeg på det du spurte om oxo. tor jeg hadde litt høyfeber når jeg svarte første gang..............

Har sett på sånn datamaskin fra Ficher price men har heller gått for å kjøpe dataspill som Josefine  så får han heller den gamle bærbare pc til K.Føller ofte at barne pc er morro en stund så blir det bare liggenes.
I barnehagen til chr har de pc barna kan bruke med Josefine spill. Detter er kjempe populært blant  de eldre barna.

Vi har sånn med eget barnetastatur ja... har ikke brukt det siden i vår (mener dataspilling er en vinteraktivitet [8D]) Comfy var det det het ja [:D] Helt greit det, er spill fra 0-3 og 3-6. Eneste er at de er litt omstendelige synes jeg, raphael gjør ting med en gang de sier at han skal gjøre det.... (eks... kan du lage regn (raphael trykker), blablablabla, trykk på regnknappen NÅ... og da blir det bare krøll [8D]) Men kan hende 3-6 spillene er litt kjappere da... (jada, vet jeg har en supersmart unge som tar ting raskt [:D][:D][;)][:)][8D])

Almyrida: er det denne han har?

Kan den noe annet enn å lære barna bokstaver? [8D]

Er den ja.. Noe mer enn å lære bokstaver? Ehm.. Nei.. [:D]
Eller det er noen "spill" der, men dritakjedelig.. Hehe..
Tror kanskje jeg ville tenkt litt fremover og kjøpt noe litt mer avansert jeg.. [:D]

ORIGINAL: Nøste77

Almyrida: er det denne han har?

Kan den noe annet enn å lære barna bokstaver? [8D]

Denne fikk Wilma når hun ble 2 år. Etter hun klart alle bostavene og nivåene, så er hun ikke så intressert i den lenger. Om ikke Moa vil ha den samtidig da så klart!

Og spillet er ikke så veldig morsomt... Nei... Sen kan du spille litt musik, ved å trykke på ulike bokstaver...

Det rauser jo inn med kataloger i posten nå i disse tider, så bare idag så har
jeg funnet to stykker som innehoder både tall, bokstaver, musikk og div.
Så vi får se hva vi lander på
Skal prøve meg på shopping imårra, så kikker litt rundt da

Ho trenger jo ingenting, så derfor har jeg lyst å kjøpe noe ho har skikkelig
lyst på til jul

Sniker lkitt fra oktober. Jenten min sier hun ønsker seg rosa maskin, så hun har veldig lyst på den hello kitty laptopen. Den er fra 5 år, men lurer likevel på å kjøpe den. Hun vil uansett kunne bruke den etterhvert.

ORIGINAL: *Snoopy

Sniker lkitt fra oktober. Jenten min sier hun ønsker seg rosa maskin, så hun har veldig lyst på den hello kitty laptopen. Den er fra 5 år, men lurer likevel på å kjøpe den. Hun vil uansett kunne bruke den etterhvert.

Akkurat den så jenta mi også på igår og sa "vil ha!"[:D] Men her tror jeg vi ender opp med den "Hello Kitty"-komfyren fra Brio, det har jeg hatt lyst å kjøpe til henne lenge, og så kan hun/vi ønske kasseroller o.l. til den[:)]

ORIGINAL: *Snoopy

Det er en av de jeg har sett idag, og Kitty er jo den store helten for tida [;)]

Back
Topp