julegave???

*Gullungene*

Forumet er livet
Tenkt noe på julegave(r) til barna???

Jeg holder på å sy festdrakt til Solveig.. aner ikke hva mer hun skal få! Tenkte å kjøpe koffert til Aslak! Solveig fikk koffert til sin første jul!

Mina skal få juniorseng[:)] Hun er sikkert den eneste her som fortsatt sover i sprinkelseng[;)] Men nå begynner det å bli trangt i bredden, men lengden har hun fortsatt god plass[8D]

Julegaver ja...sukk... må vi tenke på DET også...[:D]
Vell, blir ikke noe spennende tror jeg.
Blir nok nye vintersko på småjentene + at de ønsker jeg sånne små vev´er.
Skal også kjøpe et mummi-service til dem. Hadde dem med i butikken i går sånn at de kunne se hvilke motiver de likte best.
De har veldig sansen for Mummi for tiden...
Ellers har de jo det meste, så jeg ser ikke helt det store poenget med å kjøpe så mye til dem.

Eldstejenta har jeg ikke den ringeste anelse hva jeg skal kjøpe til...

Julegaver ja, hmm..

Marcus trenger en del vintertøy, sko osv.

Jeg tenkte å kjøpe kjøkken te han, han ELSKER å lage mat.

Ronja skal få Rorri racerbil trur eg, DENNE [:D] 
Meir veit eg ikkje enda.. blir kanskje eit par bøker.

Jeg har virkelig ikke peiling [8D]
Leah sier hun ønsker seg rosa leker, hehe .. Ingen store ønsker altså.

ORIGINAL: Råsa Muffin!

morsomt... johanna fortalte på fredag at julenissen kommer når det er jul, og da skal hun få en rosa og lilla pakke med rosa papir og rosa bånd og en lilla, lilla, mørkelilla fløyte [8D]

Vi aner forøvrig ikke hva vi skal kjøpe til noen av dem, men kanskje det blir ski på Johanna i år (eller elektrisk tannbørste)

her skal jentene få ivo caprino sin samleboks med dvder... de får den sammen, for det er noe de begge kommer til å ha glede av.. men malin skal selvsagt få pakke opp! vi kjøper den for hun  er så innmari opptatt av karius og baktus for tida.. og da tenkteg vi å kjøpe den på dvd.. men det er så mange andre av de filmene som jeg ønsker meg.. (og de jentene har jo virkelig alt)

Jeg har kjøpt sing sang 2, den første boksen har vært mye brukt så det blir kjekt med noen nye sanger. Å så tenkte vi å kjøpe et stort puslespill. HUn elsker å pusle, å sånne puslespill med 20-30 brikker pusles på et blunk. Så vi tenkte på noen med 80 brikker el noe visst vi finner...

ORIGINAL: lille*frø

Jeg har kjøpt sing sang 2, den første boksen har vært mye brukt så det blir kjekt med noen nye sanger. Å så tenkte vi å kjøpe et stort puslespill. HUn elsker å pusle, å sånne puslespill med 20-30 brikker pusles på et blunk. Så vi tenkte på noen med 80 brikker el noe visst vi finner...

Da jeg var i praksis i bhg, så hadde bhg et kjempe fint pusslespill med store brikker. Det ble veldig stort. Var 4 elleer 5 bilder av forskjellige eventyr som ble sammen til et STORT pusslespill. Vet ikke hvor det er kjøpt da. Men ble så fasinert[;)]

Aaaaaner ikke..! Tenker litt at det må være noe praktisk, men jeg aner virkelig ikke.. [:D]
Leker og sånn får de sikkert nok av..! [8D]

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Råsa Muffin!

morsomt... johanna fortalte på fredag at julenissen kommer når det er jul, og da skal hun få en rosa og lilla pakke med rosa papir og rosa bånd og en lilla, lilla, mørkelilla fløyte [8D]

Vi aner forøvrig ikke hva vi skal kjøpe til noen av dem, men kanskje det blir ski på Johanna i år (eller elektrisk tannbørste)

Hehe, flere som er glad i jentefarger ja [:D] Som Leah sier, det er bare for jenter [8D]

ORIGINAL: oslojente1980

ORIGINAL: lille*frø

Da jeg var i praksis i bhg, så hadde bhg et kjempe fint pusslespill med store brikker. Det ble veldig stort. Var 4 elleer 5 bilder av forskjellige eventyr som ble sammen til et STORT pusslespill. Vet ikke hvor det er kjøpt da. Men ble så fasinert[;)]

så kult!! Skal kikke i alle lekebutikkene før jeg bestemmer meg for ett[8D]. Kjekt med ett spesielt som vi kan holde på med i romjula og[:)]

Back
Topp