*Gullungene*
Forumet er livet
Tenkt noe på julegave(r) til barna???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Råsa Muffin!
Jeg har virkelig ikke peiling [8D]
Leah sier hun ønsker seg rosa leker, hehe .. Ingen store ønsker altså.
ORIGINAL: lille*frø
Jeg har kjøpt sing sang 2, den første boksen har vært mye brukt så det blir kjekt med noen nye sanger. Å så tenkte vi å kjøpe et stort puslespill. HUn elsker å pusle, å sånne puslespill med 20-30 brikker pusles på et blunk. Så vi tenkte på noen med 80 brikker el noe visst vi finner...
ORIGINAL: lenemor
ORIGINAL: Råsa Muffin!
Jeg har virkelig ikke peiling [8D]
Leah sier hun ønsker seg rosa leker, hehe .. Ingen store ønsker altså.
morsomt... johanna fortalte på fredag at julenissen kommer når det er jul, og da skal hun få en rosa og lilla pakke med rosa papir og rosa bånd og en lilla, lilla, mørkelilla fløyte [8D]
Vi aner forøvrig ikke hva vi skal kjøpe til noen av dem, men kanskje det blir ski på Johanna i år (eller elektrisk tannbørste)
ORIGINAL: oslojente1980
ORIGINAL: lille*frø
Jeg har kjøpt sing sang 2, den første boksen har vært mye brukt så det blir kjekt med noen nye sanger. Å så tenkte vi å kjøpe et stort puslespill. HUn elsker å pusle, å sånne puslespill med 20-30 brikker pusles på et blunk. Så vi tenkte på noen med 80 brikker el noe visst vi finner...
Da jeg var i praksis i bhg, så hadde bhg et kjempe fint pusslespill med store brikker. Det ble veldig stort. Var 4 elleer 5 bilder av forskjellige eventyr som ble sammen til et STORT pusslespill. Vet ikke hvor det er kjøpt da. Men ble så fasinert[;)]