Januarbaby2017
Glad i forumet
Hva har dere planer om å gi babyen den første jula?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare tenkt på bursdagsgave jeg [emoji85] Men det blir vel leker av noe slag. Problemet er at vi er håpløse på å spare på ting. Han får alt med en gang [emoji23] Holder på å lage pakkekalender og jeg må virkelig ta meg sammen for å vente [emoji85]
Ikke bare skal vi komme på å gi noe selv, vi skal vist komme på noe som alle andre kan gi også. Helst flere alternativer.
Har jo alt av utstyr, klær, og andre ting..
Har dere sparekonto til barnet? Vi setter inn alle pengene han får i gave på egen konto. Veldig kjekt [emoji3]Ikke bare skal vi komme på å gi noe selv, vi skal vist komme på noe som alle andre kan gi også. Helst flere alternativer.
Har jo alt av utstyr, klær, og andre ting..
Ja, har sparekonto, så det blir nødløsningen om vi ikke kommer på noe.Har dere sparekonto til barnet? Vi setter inn alle pengene han får i gave på egen konto. Veldig kjekt [emoji3]
Samme her [emoji23]Ingen aning. Blir vel noe leker som «symbolsk» gave og så setter vi inn penger på kontoen hans. Kjøper jo så mye til han ellers i hverdagen [emoji28] Og så blir jo gjerne de gode ønskene gitt bort til besteforeldrene (får dem spør jo som bare det allerede...).