Julegave

Januarbaby2017

Glad i forumet
Hva har dere planer om å gi babyen den første jula?
 
Har tenkt gåvogn. Noe lignende som på bildet.
578cc3d6efbdc16ed2d41233f1647ba1.jpg
 
Vi ga bilstol som førjulsgave. Ellers har vi kjøpt litt småting fra brio (leker). Får se hva annet vi finner på! Han forstår jo ikke noe særlig enda, men må vell finne en "hovedgave"
 
Har bare tenkt på bursdagsgave jeg [emoji85] Men det blir vel leker av noe slag. Problemet er at vi er håpløse på å spare på ting. Han får alt med en gang [emoji23] Holder på å lage pakkekalender og jeg må virkelig ta meg sammen for å vente [emoji85]
 
Ikke bare skal vi komme på å gi noe selv, vi skal vist komme på noe som alle andre kan gi også. Helst flere alternativer.

Har jo alt av utstyr, klær, og andre ting..
 
Har bare tenkt på bursdagsgave jeg [emoji85] Men det blir vel leker av noe slag. Problemet er at vi er håpløse på å spare på ting. Han får alt med en gang [emoji23] Holder på å lage pakkekalender og jeg må virkelig ta meg sammen for å vente [emoji85]

Haha, samme her :p Bursdagsgave har jeg ikke en gang tenkt på :p
 
Ikke bare skal vi komme på å gi noe selv, vi skal vist komme på noe som alle andre kan gi også. Helst flere alternativer.

Har jo alt av utstyr, klær, og andre ting..

Ja, som om det ikke er vanskelig nok å finne ut hva man selv skal gi :p
 
Ikke bare skal vi komme på å gi noe selv, vi skal vist komme på noe som alle andre kan gi også. Helst flere alternativer.

Har jo alt av utstyr, klær, og andre ting..
Har dere sparekonto til barnet? Vi setter inn alle pengene han får i gave på egen konto. Veldig kjekt [emoji3]
 
Har dere sparekonto til barnet? Vi setter inn alle pengene han får i gave på egen konto. Veldig kjekt [emoji3]
Ja, har sparekonto, så det blir nødløsningen om vi ikke kommer på noe.
Men har satt opp akebrett ogull/bommull klær.
Og alt som lager musikk er stas [emoji28]
 
Ingen aning. Blir vel noe leker som «symbolsk» gave og så setter vi inn penger på kontoen hans. Kjøper jo så mye til han ellers i hverdagen [emoji28] Og så blir jo gjerne de gode ønskene gitt bort til besteforeldrene (får dem spør jo som bare det allerede...).
 
Ingen aning. Blir vel noe leker som «symbolsk» gave og så setter vi inn penger på kontoen hans. Kjøper jo så mye til han ellers i hverdagen [emoji28] Og så blir jo gjerne de gode ønskene gitt bort til besteforeldrene (får dem spør jo som bare det allerede...).
Samme her [emoji23]
Gir bort alle de gode idéene [emoji23]
 
Absolutt ingen ide, så jeg logget meg egentlig inn her nå for å spørre om det samme. Han får alt han trenger når han trenger det (eller før...), og egentlig alt han (jeg) har lyst på også. Jeg har lenge synes at gyngemammuten fra Kids Concept er veldig stilig, så kanskje det blir den.
 
Back
Topp