Julegave

BT16

Andre møte med forumet
Babyene våre nærmer seg halvåret i jula, og får ikke med seg mye annet enn at gavepapiret er morsomt. Kjøper dere, evt. hva kjøper dere i julegave til babyene deres? Fra foreldrene liksom...
 
Tror ikke vi kjøpe julegave i år med mindre det er noe han trenger uansett :) kjøper jo ting til han hele tiden
 
Har kjøpt gåstol og en svær drage fylt med baller[emoji4] mest for moren hadde lyst på:)
 
Ikke viktig for meg. med førstemann var det gøy:) hun er født en uke senere så samme alder. vi kjøpte og pakket inn en svææær kosetiger. har angret flere ganger på det innkjøpet og skjønner hvorfor foreldrene mine har truet med å kaste min nesten lifesize dromedar oppigjennom:p men hun har hatt mye gøy med den:)
 
Har kjøpt en gåbil :) ellers ingenting :)
 
Har ikke kjøpt noe til han, men han har nettopp fått stokke stol og vognpose, og får alt han trenger ellers. Også får han så mye av resten av familien. Skal få en liten leke av storesøsteren, men det er mest for hun ville gi han noe :)
 
Da har storesøster valgt gave og det ble en babybok til 200:p mye mer enn jeg hadde planlagt, haha. men tenker det er stas for henne:) hun gleder seg til å lese for han<3
 
Hadde ikke planer om å kjøpe noe men kjøpte en julepynt-snøfnugg der navn og julen 2016 skal inngraveres. Og så skal storebroren få kjøpe han en liten ting. Ellers trenger vi ikke noe til han i øyeblikket, så da kjøper vi heller noe når vi ser det trengs.
 
Vi har kjøpt tre forskjellige leker til henne. Sikkert greit med noe nytt og spennende. Hun har lånt kusina sine hittil, som henger på en babygym. Så nå har jeg kjøpt en ball i forskjellig stoff og med lyd, og et par ranglegreier.
 
Har bare kjøpt ting hun trenger. Litt klær i str. 74 og noe annet. Eneste utenom er en leke :)
 
Kjøper egentlig nok utenom òg vi hadde dåp den 11 desember så blitt nok kjøp på han egentlig..
så eneste blir å evt kjøpe noe lite fra storesøsteren [emoji4]
 
Back
Topp