Julegave

Tviler på at jeg gidder å pakke inn noe jeg skal åpne selv hehe... Men blir litt skuffet om besteforeldrene ikke kjøper noe. Jeg kjøpte feks til niesen selv om hun kom i april :) Behøver absolutt ikke være noe dyrt bare så det er sagt.
Enig der, tror ikke jeg orker å pakke inn ting bare for å åpne det selv :) Men om andre vil gi skal de få lov. Vi kjøper jo nok av greier den første tiden uansett med alt som skal på plass til den lille :)

ja. Her kommer hun jo uansett et par uker før jul, selvfølgelig skal hun få julegave fra oss :) Hva det blir vet jeg ikke..

Aldeles ikke :) helt unødvendig synes jeg :) føder jo babyen. Det må være gave nok til babyen

Jeg aner ikke, er ikke 100% sikkert at hun kommer før jul med tanke på termin 16 des.

Dersom hun kommer før jul så regner jeg vel med at det blir mange gaver fra familien rundt, og sikkert en liten ting fra oss foreldre.
Selv om det er mer en tid for barn som er litt eldre og skjønner mer. :)

Tror kanskje vi åpner sparekonto til henne og setter inn littegrann der :-) Blir jo kjøpt så mye til henne på forhånd, i tillegg blir det nok mye fra slekt. Ser ikke helt vitsen med å pakke inn masse til ei som er rundt 2 uker gammel, for så å pakke det opp igjen selv:p

Ja knerten kommer i november så det blir nok en liten julegave fra oss, noe han trenger :)
Edit: ser at jeg har svart på denne før :P

Back
Topp