Julegave

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Noen av oss vil jo få babyene vår før julaften. Kommer dere til å kjøpe julegave til den lille?

Vi skal ikke kjøpe, det kommer sikkert nok i barselgaver fra tante og besteforeldre :)

Ingen gave. Det fikk ikke storesøster heller første jula og hun var 8 mnd. Ikke noe vits før de forstår det, og gavemaset kommer fort nok.

Blir nok noe lite som pakkes inn som hun uansett måtte ha. Dette fordi vi har ei fra før, som kanskje synes det er rart at lillesøster ikke får noen gaver :p

Nei :) hun har nok det hun trenger allerede fra oss :)

Blir nok noe lite som pakkes inn som hun uansett måtte ha. Dette fordi vi har ei fra før, som kanskje synes det er rart at lillesøster ikke får noen gaver :p

Her blir det en liten gave fra brødrene å en liten fra oss.
Ikke fordi han forstår noe men fordi brødrene har alt snakket om å hjelpe han med gavene hans.

Blir ikke noe stort noe men.
Tenkte storebrødrene skulle få kjøpe en liten leke hver til han mens det blir litt klær i større str fra oss :)

Tviler på at jeg gidder å pakke inn noe jeg skal åpne selv hehe... Men blir litt skuffet om besteforeldrene ikke kjøper noe. Jeg kjøpte feks til niesen selv om hun kom i april :) Behøver absolutt ikke være noe dyrt bare så det er sagt.

Nei, tror ikke det. Blir isåfall noe nyttig som han trenger. Klær eller noe lignende.

Vi får oktober baby, men nei ingen julegave til frøkna :) ser ikke vitsen, hun får av oss hele tiden samt masse pp julaften av familiene våre.

Blir kanskje noe fra storesøster. Som hun kan "hjelpe" å åpne. :-P

Nei, men kommer til og ønske fra venner og familie.

Det blir nok sikkert fra besteforeldre. Storesøster vil nok gi noe :) hun håper at nissen legger smokker og litt babyen trenger i julestrømpa. He he

Nei, ikke fra oss. Har ikke barn fra før, men hadde vi hatt, så kanskje de hadde fått valgt ut noe lite. "Risikerer" jo at mini kommer 24., 25. og 26. desember, så er jo ikke sikkert han er kommet heller. Ser for meg at besteforeldrene kjøper noe, men vet ikke :)

Jeg finner helt sikkert noe fint jeg vil kjøpe til han, så for å "unnskylde" kjøpet litt kaller jeg det nok julegaver :p

Nei, blir ingen gaver i år. Hadde vi skulle feiret med andre barn hadde d sikret vært stas for de å gi noe, men utover d er d ikke noe poeng med gaver! :)

Back
Topp