Julegave

Hva jeg skal gi aner jeg ikke :)
Men skal ønske meg en gåstol og litt gode vinterklær ihvertfall :) vinteren kommer alltid i Jan/feb nedi sør :p
 
Vi pleier igrunn ikke å gi noe når de er så små om det ikke er noe spesielt de trenger. Søstrene her vil nok kjøpe noe, og da går vi for klær, det trenger han alltid!
Kommer nok mest til å ønske ham penger og Evt klær, men jeg er litt sær så er kjekkest med penger.
 
Jeg har ønsket ullklær, hjemmestrikket, sang- og eventyrbøker :)
Har selv kjøpt bøker, måtte bare da de var på tilbud :p
 
Blir sengekant til når hun til jul skal over i grindseng :) ønsker en sånn tjukk en som står av seg selv :) ellers penger tenker jeg.. Trenger ikke noe spesielt nå.. Men trenger mye til
Barnehagestart f eks
 
Jeg skal nok ikke kjøpe noe som er til jul spesifikt, men hvis vi skal ønske oss noe så blir det nok en tripp-trapp-stol med det tilbehøret vi trenger fremover. :)
 
Tror ikke vi kjøper noe særlig til ham i år siden han er så liten.. Men vi kommer til å ønske oss barnesikring (trappegrinder o.l.), sang- og eventyrbøker, ullklær og litt leker:)
 
Blir nok en ullfroté dress fra Nøstebarn i hver fall- de er fantastiske på vinteren, til å sove i og leke i :) Storebror på 5 bruker enda en på kalde netter, har hatt flere størrelser av de :) Ellers ønsker vi oss ulltøy generelt :) Kanskje et par leker også faktisk, har ikke tatt vare på så mye fra eldste.
 
Back
Topp