Julegave

Det er sant, er litt annerledes når man har større barn:)
Jepp, å storebror hadde nok blitt super fornærma om han ikke skulle kjøpe julegave til lillebror. Han leker bursdag med han hele tiden, nå har de vel snart kommet til 6 års dagen til lillebror tror jeg;)

Dette har jeg ikke tenkt på ennå, hun får jo noe hele tiden.
Spørst om jeg må spare alt jeg kjøper til henne i november og desember og pakke det inn til henne ;)

Fra andre ønsker hun seg
Gåvogn eller noe å gå etter
Dukkevogn
Ull

Kjøper gave fra storesøster. Hun skal selv få lov til å velge gaven enten i en klesbutikk eller leketøysbutikk. Helt opp til henne.

Også blir det noe fra oss, men ikke sikker på hva. Bare en liten ting. Har mye fra storesøster, og syns ikke noe om å vente til jul med å gi ting hun trenger. Vi setter inn ca 1000kr på boligsparing for begge barna også.

Vi ønsker oss av besteforeldre o.l:
Juniordyne og sengetøy
Figgjo barneservise
Bobles krokodille og elefant
Peter stol
Tilskudd til bilstol nr 2
Penger til fondet hennes
Smallstuff dukkeseng

Vi kommer til å kjøpe Peter stol.

Peter stol,aldri hørt om?
Junior dyne var ikke dumt:-)

Dere som ønsker dere ull, hva bruker dere nå? Vi bruker bare ull for tiden, og regner med at det holder vinteren ut. Hun vokser jo ikke så fort lenger.
Jeg kjøper det hun trenger med en gang, det er for lenge å vente til jul.

Dere som ønsker dere ull, hva bruker dere nå? Vi bruker bare ull for tiden, og regner med at det holder vinteren ut. Hun vokser jo ikke så fort lenger.
Her bruker han 68 nå, regner ikke med det rekker helt frem til våren, så litt påfyll i jula hadde vært kjekt. Regner med det blir å skitnes mer til også hvis han starter i bhg.

Her bruker han 68 nå, regner ikke med det rekker helt frem til våren, så litt påfyll i jula hadde vært kjekt. Regner med det blir å skitnes mer til også hvis han starter i bhg.
Hvor stor er han? Jeg kjøpte masse brukt ull i 74 og 80, sikkert litt krympet for alt passer greit nå. Noe er litt langt på ermene, men det bare bretter jeg opp. Ull strekker seg jo godt også.
Kan godt holde til bursdagen hennes tror jeg. Og hun begynner ikke i barnehagen før det.
Så kan hun heller få ull da:)

Vi bruker 80 (litt stort da) har egentlig nok i den str. Men deilig med noe nytt, eventuelt til neste års bruk :)
Er jo begrensa hva folk kjøper av d å:)

Hvor stor er han? Jeg kjøpte masse brukt ull i 74 og 80, sikkert litt krympet for alt passer greit nå. Noe er litt langt på ermene, men det bare bretter jeg opp. Ull strekker seg jo godt også.
Kan godt holde til bursdagen hennes tror jeg. Og hun begynner ikke i barnehagen før det.
Så kan hun heller få ull da:)
Han er 70 cm og 8 kilo. Den ulla vi har er kjøpt brukt og i str 68 og 74, mye av det er slitt og mindre pent, og det i 68 synger på siste verset nå.

Vi kommer også til å ønske litt ull.Alt etter storesøster har jeg kasta da det var utvaska eller flekkete sv tran.Har kjøpt noen ulldresser men bodyer har vi ikke kunnet bruke enda,er jo typ 18 grader på dagtid her enda:-)

Han er 70 cm og 8 kilo. Den ulla vi har er kjøpt brukt og i str 68 og 74, mye av det er slitt og mindre pent, og det i 68 synger på siste verset nå.
Ja, tenkte at 68 var litt liten størrelse. Her var hun 7 kg og 65 cm på forrige kontroll, da brukte vi 74. Synes ikke det gjør noe om de er litt lange. Fyller de jo mer ut når bleia fylles, hehe.
Jeg har uansett ikke tid til å vente på at vi får det hun trenger til jul, jeg kjøper med en gang:)

Ja, tenkte at 68 var litt liten størrelse. Her var hun 7 kg og 65 cm på forrige kontroll, da brukte vi 74. Synes ikke det gjør noe om de er litt lange. Fyller de jo mer ut når bleia fylles, hehe.
Jeg har uansett ikke tid til å vente på at vi får det hun trenger til jul, jeg kjøper med en gang:)
68 begynner å bli litt knapt, mens 74 igjen er litt stort.. Så ull i 80 og 86 tar vi gjerne imot i julegave ;)

Back
Topp