Julegave

står mellom det er gopro hero kameraet og iplay5 sonos lyd planke dings.. Her er mannen bortsjemmet med dyre gaver, men jeg syns det er bedre å gi noe jeg vet han vil få bruk for og har lyst på, enn å gi noe som havner i en skuff for det har jeg ikke råd til å kaste bort penger på. I tillegg har han bursdag i januar, og da får han somregel bare en ekstra god middag å noe da..

står mellom det er gopro hero kameraet og iplay5 sonos lyd planke dings.. Her er mannen bortsjemmet med dyre gaver, men jeg syns det er bedre å gi noe jeg vet han vil få bruk for og har lyst på, enn å gi noe som havner i en skuff for det har jeg ikke råd til å kaste bort penger på. I tillegg har han bursdag i januar, og da får han somregel bare en ekstra god middag å noe da..
Kjøp han gopro, så kan han enten kjøpe seg eller lage eget steady cam rack. Har filmet tante- og onkelunger med dette utstyret, og det er en råkul måte å dokumentere ungene på - og vi blir nok å bruke det masse når junior blir større :-) Ei fantastisk investering! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøp han gopro, så kan han enten kjøpe seg eller lage eget steady cam rack. Har filmet tante- og onkelunger med dette utstyret, og det er en råkul måte å dokumentere ungene på - og vi blir nok å bruke det masse når junior blir større :) Ei fantastisk investering! :)

Oi så gøy med erfaringer! :) Hvordan synes du det er å ta bilder med? Skulle ikke mer til for å overbevise meg! hehe!
Han har snakka om dette kameraet nå i en hel evighet, og jeg tenker at det kansje er litt fordel for meg også :D

Vi har ikke brukt å kjøpt noe dyre gaver til hverandre. Første årene kjøpte vi praktiske ting vi visste den andre hadde bruk for, men i fjor kjøpte vi oss ny fryser på nyåret, det var julegaven oss i mellom ;-p høres sikkert kjedelig ut :-p men vi syns det er greit å gjøre det sånn.

Men gubben har 25-årsdag før jul, tenker jeg må finne på noe spesielt til han da :-D men ikke peiling hva enda..

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Tror nok det blir jakt klær, han har bursdag i Desember også så må finne på noe smart;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har virkelig ikke peiling på hva jeg skal gi han. Han har bursdag i neste uke så må først og fremst finne bursdagsgave til han :p

28.12.14 <3

Kjøp han gopro, så kan han enten kjøpe seg eller lage eget steady cam rack. Har filmet tante- og onkelunger med dette utstyret, og det er en råkul måte å dokumentere ungene på - og vi blir nok å bruke det masse når junior blir større :-) Ei fantastisk investering! :-)

steady cam rack?! wait what?! Det var noe nytt som sambo mååå å ha! endelig bursdagsgave i boks :-D

Gopro er kjempegøy! Morsomt med timelapse. sambo spøkte med å filme fødselen med timelapse. Tror kanskje ikke det... hahaha ;-)

Oi så gøy med erfaringer! :) Hvordan synes du det er å ta bilder med? Skulle ikke mer til for å overbevise meg! hehe!
Han har snakka om dette kameraet nå i en hel evighet, og jeg tenker at det kansje er litt fordel for meg også :D
Vi bruker vårt veldig mye. Da vi skulle selge huset, brukte vi gopro istedet for speilrefleks til å ta bilder. Kvaliteten på bildene blir svært høy, og i tillegg vidvinkel. Kan av og til være en ulempe, derfor har vi andre kamera også. Vi driver også med vannsport, og har alltid gopro på tur - enten på hjelmen eller på kajakk - eller at vi holder det i hånda under vann. Utrolig gøy med video og bilder under vann med såpass høy kvalitet.

Søk på youtube på gopro (og steady cam) - og få inspirasjon :) Husker jeg så noen barnevidroer der tatt med gopro, og de er helskjønne ;)

Min har bursdag i november og så er det jul! Tenker kombinert...

Venter på årets Julegave<3
Samme her. Slutten av november. Billig resten av året:) er jo farsdag i november også.

25 uker <3

Er ikke helt sikker, men han vet nicket mitt så det kan jeg ikke skrive her, tehe :D

<3 29.12.14 <3
Har en ide... enten noe "sprøtt" som han har ønsket seg siden han var liten og har sagt mange ganger. Bare for å ta han litt på "spøken". Eller noe kjedelig som han "trenger". Men egentlig ikke trenger... vanskelig å forklare.. :s kan ikke skrive det her siden han vet nicket.. ; P

Samme her. Slutten av november. Billig resten av året:) er jo farsdag i november også.

25 uker <3
Vi har 7 års dag og 2 års bryllupsdag i januar for å legge det på toppen. Tenker litt en stor bedre en mange små... ; p

Vi har 7 års dag og 2 års bryllupsdag i januar for å legge det på toppen. Tenker litt en stor bedre en mange små... ; p

Oi såpass! Du får krute på med noe :) kan jo også utsettes litt. Jeg har tenkt på en weekendtur eller noe til våren. Men får se hva det blir til :)

25 uker <3

Oi såpass! Du får krute på med noe :) kan jo også utsettes litt. Jeg har tenkt på en weekendtur eller noe til våren. Men får se hva det blir til :)

25 uker <3
Det er koselig. Man har så mye nå. Vi hadde begge slått til på opplevelser i fjor. Jeg gav london tur og han oslo/konsert/ weekend tur. Vi tenker ganske likt. Alltid morsomt.

Det er koselig. Man har så mye nå. Vi hadde begge slått til på opplevelser i fjor. Jeg gav london tur og han oslo/konsert/ weekend tur. Vi tenker ganske likt. Alltid morsomt.

Så koselig :)
Ja da blir det kanskje drøyt , det koster jo også.

25 uker <3

Så koselig :)
Ja da blir det kanskje drøyt , det koster jo også.

25 uker <3
Jeg fant flybilletter til 50 kr stk pr vei pr per.. kun håndbagasje og et billig men bra hotell ved sentralstasjonen. Så ble ikke så hysterik dyrte. Planla det i god tid. Men billettene kjøpte jeg noen dager før vi dro. Og han fikk vite om det sånn type 1-2 dager før. Gav han en genser som det stod london på. Ikke sånn super fin. Billig greie. Helt ok liksom. Han takka ect. Og jeg lo meg ihjel. Så han var skuffa da han åpnet bursdagsgaven xD helt til jeg fikk han til å ta den på å sjekke lommene...

Jeg fant flybilletter til 50 kr stk pr vei pr per.. kun håndbagasje og et billig men bra hotell ved sentralstasjonen. Så ble ikke så hysterik dyrte. Planla det i god tid. Men billettene kjøpte jeg noen dager før vi dro. Og han fikk vite om det sånn type 1-2 dager før. Gav han en genser som det stod london på. Ikke sånn super fin. Billig greie. Helt ok liksom. Han takka ect. Og jeg lo meg ihjel. Så han var skuffa da han åpnet bursdagsgaven xD helt til jeg fikk han til å ta den på å sjekke lommene...

Haha :D så morsomt! Her har du en London-genser liksom...

25 uker <3

Her får mannen hudpleie produktet. Han som ønsker seg det. Han jobber i jernbanen, og føler seg litt dekket av kreosot etter arbeidsdagene.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Back
Topp