Julegave

Er ikke helt sikker, men han vet nicket mitt så det kan jeg ikke skrive her, tehe :D

<3 29.12.14 <3

Her blir det babyutstyr til oss fra oss i år:) babybjørn vippestol og litt div:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Holder det ikke med en sønn

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️
Haha, ja samme tenker jeg. Jeg har gitt den mannen mer enn hva han kunne ønsket seg :p men tenkte å gi han en frakk i tillegg, av finere type som han kan ha over dress Feks. Det trenger han :) så, en frakk og sønn nr2, det får vel holde.. ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Det å gi en mann et barn mener jeg må være noe av det største ei dame kan gi, de er jo helt hjelpeløse uten oss til å bære frem barna til dem;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Men andre tips er konsertbilletter/humorshow med påfølgende middag til våren gjerne, husholdningsartikler(Feks mocca master om han er glad i kaffe, vi bytta ut vår kaffetrakter med det nå, og mannen synes visstnok den smaker mye bedre ), super/ullundertøy.. :)

Er ikke babyen nok'a? :D
Han har bursdag først så... Ikke kommet så langt.

25 uker <3

Blir sikkert ei bok, litt klær, ullundertøy gang en liten sønn ;) Tipper han blir rimelig fornøyd ;)

Med en jeger i hus, bruker det bli noe jaktklær eller ulltøy til jakt eller noe. Det er forbruksvare og koster litt penger.
Ellers har han fått iPad mini og AppleTV til bursdager de siste årene.

Har ikke peiling i år. Tidligere år har det vært mobil, ipod touch, klær og duppedingser.
Må nok vri hjernen ekstra i år.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Får se om jeg går på jakt etter noe Liverpool greier i år også.... I fjor kjøpte jeg en veldig fin klokke med Liverpool logo og han har nesten ikke tatt den av seg siden :)

Vi kjøper ikke gaver til hverandre egentlig. Men om det er noe spesielt vi trenger, så kjøper vi noen ganger det, og pakker det inn på julaften. :P Høres sikkert litt kjipt ut, men gidder ikke kjøpe noe bare for å kjøpe det. Og iallefall ikke i år, når vi har nok av andre ting å bruke pengene på. ;)

Vet ikke enda, han har også bursdag i jula så får vel finne på et eller annet :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg har gitt ham beskjed on at vår første sønn blir gaven hans i år, men tenker nok å supplere med noe annet. Lurer på hobby-relaterte bøker/ting, slik at han har noe annet en småen å fokusere på innimellom :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Eg kjøper nok en dongeribukse eller to :) han går en del ner i vekt for tiden så trenger nye klær :)

Mannen ønsker seg mest upraktiske ting. Spill osv. :p

Back
Topp