julegave

renate m

Gift med forumet
hva skal dere kjøpe i julegave til de små?[:)]

trenger tips, har ingen ide til hva vi skal kjøpe til thea!

blir nok en bok, noe klær og akebrett [:D]

Fra oss blir det nok akebrett. Nissen lager kanskje et puslespill eller to. Ellers så har vi lurt på om hun kanskje skal få juniorseng.. hun sover i sprinkelsenga ennå[:-][8D] (da blir det i tilfelle seng fra nissen)

Ellers ønsker hun seg store perler, duplo, puslespill, bøker, togbane...

Tror det blir sakkosekk fra oss til Torjus, også tror jeg han skal få ønske seg ski. Ikke sånne man går med vanlige sko i, men nybegynner-ski med bindinger [:)]

Ellers vet jeg ikke helt hva han skal ønske seg av andre. Nytter ikke å spørre han heller [8D]

Vi lurer på to-hjulssykkel, men har sagt hun får bare det, om hun slutter med bleie. Så det blir nok ikke det[8D]

Ellers får hun ski og akebrett fra besteforeldrene, så av oss blir det vel kanskje noe duplo, det elsker hun, og sikkert noen leker til[:D] En cd-spiller foresten[:D]

her var det noen ideer ja[:)]

sykkel tenkte vi å kjøpe til bursdagen! men om snøen holder seg borte til jul så blir det akebrett tror jeg![:)] og litt små ting!

Av oss blir det en del møbler til rommet hennes. Ny seng og kommode til leker og bøker. Får ski nå også, men vet ikke om jeg klarer å vente helt til jul med de... Også må hun jo få litt leker.

Her blir det nok ikke så mye fra oss, da vi bygger på litt og pusser opp bad... Så det blir ihvertfall en pysj, med Dora på, og noe mer har jeg ikke tenkt på enda. Ho får litt nye møbler når ho bytter rom, men det er jo ikke før i januar regner jeg med. Men ho får masse presanger fra familie og venner, så ser ikke vitsen med å lasse ned med ting når ho har det meste ho trenger, bare for å kjøpe fra oss. [:)] Ho har etpar besteforeldre som liker å handle gaver, så regner med ho får både tripptrappstol, lekekjøkken med tilbehør, akebrett, ullklær osv fra de.

Back
Topp