Julegave til svigers???

mmth

Glad i forumet
Trenger forslag - imorra skal jeg bli ferdig med alle julegavene hadde jeg tenkt.........

jeg har kjøpt bilde på lerret[;)]

skal ta bilder av alle barna å få det på lerret[:)] må bare vente til ingrid kommer den 19[:)]

jeg gir foto bok, med bilder fra desember 2009- desember 2010 sån fortsetter jeg hvert år[:)] samme gjør jeg og svigerrinnen min til hverandre også[:D]

Digital bilderamme :)

Her blir det fotokalender og forstørret bilde til både mine foreldre og svigers.
Ellers har jeg kjøpt noen bøker som mine foreldre og svigers likte godt (bursdagsggave og farsdagsgaver), barndommen fra 40 tallet t.o.m 90 tallet [8D]

fotokalender, bilde innrammet:av dem med Oline og gipsavstøp av hånda og foten til Oline, + en bok til svigerfar og en mandelkvern til svigermor..(de er skilt så de får vært sitt bilde)

eg male postkasse te di..begynte på an i dag så an blir ferdig neste uka for har kje tid før..åsså fra malene får di ett fotografbilde av henna[:D]

Svigerfar, mine foreldre (skilte), barnas oldermor, og barnas tippoldermor, får alle hver sin fotokalender. Ungene skal også lage noen kjøleskapsmagneter som de maler selv, og så skal jeg lage lys med bilde av ungene på [:)]

Hmm.. skulle jeg ha gitt en julegave til mine x-svigerforeldre( foreldra til bf ) hadde jeg nok gitt filmen Svigermonster! [;)]

ORIGINAL: mamma900

Hmm.. skulle jeg ha gitt en julegave til mine x-svigerforeldre( foreldra til bf ) hadde jeg nok gitt filmen Svigermonster! [;)]

ORIGINAL: mamma900

Begger bestemødre får forstyrra bilde av snuppa,bestefedre får kopp med bilde av snuppa... Dette fra snuppa....[:)]
Vi har kjøpt slik masasjematte til stol of digital fotoramme til svigers[:)]

Vi har kjøpt et bilde som er tatt hos fotografen. Gir det til alle foreldrene våres [:)]

Jeg har ordnet fotokalender til de, også ullvang sokker.. Må bli bra til pensjonistene[8D][8D]

Jeg har laget fotoalbum på eurofoto av Elias til alle besteforeldrene i julegave iår[:)]
De har jo alt mulig annet og dette her blir jo mer minner[:)]

Jeg strikker "Vinflakevarmer" til dem, og gir en vinflaske med den på [:D][:D]
ellers tenkte jeg å gi en kalender jeg oxo :-D

Forstørre bilde av dem og ha i ramme kanskje? Eller lage håd og fotavtrykk avstøpning (kan gjøres veldig billig hjemme)
Og på noen foto nettsider så kan man få bilder av barna på alt fra kopper,trøyer,slips,konfektesker,puslespill osv...

Min mor har 8 barnebarn og en liten leilighet, så det blir dumt å gi fler barnebilder nå. veggene er fulle allerede. Men pleier å lage fotokalender der alle 8 er samlet. Ellers så lager vi julekalender til henne, så hun får en gave hver dag i desember istedetfor en på julaften. Det syns hun er stor stas:)

Svigers får konsertbilletter i år. De har jo alt annet de trenger

Back
Topp