julegave til småttisene?

*LC*

Gift med forumet
Flere som har funnet ut hva dere skal gi til våre nydelige små? Har bare funnet én gave. En bok som heter "Julenissen". Siden det er hans første jul, skal han få den. Men det er nok noen år til han får glede av den, for den er vel beregnet på litt større barn. Ellers vet jeg ikke faktisk. Har mange ting vi har satt på ønskelisten hans, men vil liksom ha noe spesielt. Vet ikke hva det skal bli men.. Noen som vil fortelle det dere skal gi?

Jeg tankte jeg skulle gå og kjøpe det musikksettet som det var bilde av i foreldre og barn. De selger det på People and Design, de har butikk i Oslo fant jeg ut.[:)]

Vi skla kjøpe ROSA akebrett[:D]

Sånn med rygg og seler[:)]

Så får ho jo bilstol i løpet av denne uka[;)]

Har ikke snøring[&:]

Sambo har bestemt at hun skal få dvergvedder på 1års dagen sin[:D]
*lurer på hvem som må vaske buret*[8D][&:]

ORIGINAL: venoka

Har ikke snøring[&:]

Sambo har bestemt at hun skal få dvergvedder på 1års dagen sin[:D]
*lurer på hvem som må vaske buret*[8D][&:]

He he.. Det blir nok han[:D]. Men de er jo så søte da. Vi har faktisk hatt en dverg wedder også, men vi måtte ta den for 2 år siden[:(]. Elsker kaniner.

Denne har vi kjøpt i julegave til Kristian.
Vet at vi får en annen gåbil til jul også , men den har vi tenkt å bytte[8|][8D].

ORIGINAL: biatx

Vi har kjøpt denne[:)]
+ Noe klær [:)]

hAR KJØPT DENNE BAMSEN VI Å :)

Aner rett og slett ikke hva vi skal gi henne [8|] Jeg finner jo stadig vekk ting og klær å kjøpe, så blir vel noen pakker under treet [8D][:)] Og så får jeg mer dårlig samvittighet fordi jeg kjøper så mye...

Har kjøpt noen søte bøker på nettet om lille Trampe. Og så skal vi kjøpe en sånn gå-vogn somm man kan stelle inn motstandet på slik at lillen kan bruke den til å lære seg å gå uten att den far i vei i en fart... 8) Så blir det sikkert noen ekstra ting etterhvert, han får jo nye ting hver eneste føles det som... 

Aleksander får denne bare i sort skinn til oss... [:)]
Den er kjøpt og står klar på rommet vårt til innpakking[:D]

ORIGINAL: Mariannek

Så fin![:)] Han får en flott gave må jeg si[;)]

ORIGINAL: lekki

vet ærlig talt ikke jeg altså[8|]

den julenisseboken så jeg idag koselig,men den var inpakket iplast så fikk ikke bladd i den.[:D]hva koster den??

Vi har kjøpt den gjennom Norsk fakta forlag og der koster den 210 kr tror jeg det var, eller rundt der i alle fall. Tror Mini kommer til å få mye glede av denne boka. Det blir jo noen år til, men synes det er en koselig bok å gi siden det er hans første jul og greier. Jeg synes den var knallfin og morsom. Gleder meg til å sitte sammen med Mini og lese hver jul. Blir koselig å ta fram. Tror du kan se noen sider på denne nettsiden.

http://www.nofafo.no/produkter/produkt_detalj.asp?ProdID=64

ORIGINAL: MammaSandra

ORIGINAL: Mariannek

Så fin![:)] Han får en flott gave må jeg si[;)]

Var bare tilfeldi at vi kom over denne stolen.
Var på julegave handling, å så denne. Måtte bare prøve å sette han i stolen, der satt han som en konge. [:)]
Så da bestemte vi oss for at det ble den... Kan ta opp klaffen på den og lene seg litt bak.. Det er jo en stol han kan ha nytte av i mange år[:)]

Har ingen idè. Har tenkt masse på det, men nå har hun veldig masse fra Ine. Men det er vel noe annet hun kan få. Og Ine er blitt veldig sånn at det er hennes og ikke melinda sitt. å melinda må få noe som er hennes sånn at store søster ikke tar det fra henne[:D]

Back
Topp