Julegave til småkrapylene

Kefirånde

Gift med forumet
Jeg er så i tvil på hva Gabriel skal få i julegave av oss. Han er jo så liten og har jo ingen forhold til verken gaver, eller ting egentlig. Han er jo kjempeghappy for ei pappeske, en tråd og en dorullhylse så det hadde vært stas nok for ham. Men så har man jo lyst til å gi noe ordentlig også da, men hva?? Hva skal dere gi til de små?[8|]

Jeg tror det blir gåbil her, med lys og lyd og full pakke! [8D]

Skjønner akkurat hva du mener! Jeg synes det er kjempevanskelig å velge noe... [:)]

ORIGINAL: Nala

Jeg tror det blir gåbil her, med lys og lyd og full pakke! [8D]

Skjønner akkurat hva du mener! Jeg synes det er kjempevanskelig å velge noe... [:)]

Blir nok stas det, min er iallefall kjempeglad i alt som lager lyder for tiden så det nok midt i blinken [:)]. Gabriel har allerede en slags gåbil, som jeg angrer litt på at han har fått. Den har ikke noe håndtak så han må gå med krummet rygg om han skal gå med den. Hadde vært bedre med ei sånn vogn, eller iallefall noe med håndtak sånn at han kunne gått helt oppreist [&:]

Dukkevogn til Malin [:D] Får dukke av tanta si...[8D]

Den var ikke dum du!  Samtidig syns jeg liksom ikke det heller er så stas...har jo lyst til å pakke inn en gave til ham som er fra oss og som er den beste gaven han har fått i hele sitt liv. Innser jo at jeg har mange år å gjøre det på, og at den første julen kanskje ikke er den han kommer til å huske best [:D][:D][8D]

Jeg har tenkt tanken på å kjøpe praktiske ting: vintersko, kjeledress av miele-kvalitet, skinnpose til vogna og andre praktiske ting som han trenger. Er det skikkelig kjipt av meg å tenke sånn?[&:]

ORIGINAL: Tusull

Nei det syns jeg vel ikke!!
Hvis du trenger det så.. Men jeg har jo ALT fra før.. [;)]
Ok da, ikke bleier å sånn.. men syns ikke jeg kan pakke inn en pakke til han med det heller..[:-]
Dessuten kommer ikke han til å merke det, men høre fra oss at:
"starten på din FØRSTE million kom fra mamma og pappa!" [;)]

Hehe, ja du sier noe der [:D] Hva gir man en som har alt? Fant noen tips når jeg googla, blant annet DENNE ARTIKELEN og [link=http://undreverset.wordpress.com/2007/11/20/hva-gir-man-den-som-har-alt/]DISSE TIPSENE[8D][/link]

Her blir det en slik gå bil av ett enkelt slag. men har også tenkt på og gi han mer praktiske ting ja, som sko og slikt som du nevner. Men noe skal han få fra oss under juletreet. [:)]

Blir spennende og se hva han får fra tanter og onkler og slikt [:D] Håper han får penger, så vi kan sette innpå kontoen hans. Er SÅ godt og se den vokse!!

ORIGINAL: ToLykkeTroll

Her blir det en slik gå bil av ett enkelt slag. men har også tenkt på og gi han mer praktiske ting ja, som sko og slikt som du nevner. Men noe skal han få fra oss under juletreet. [:)]

Blir spennende og se hva han får fra tanter og onkler og slikt [:D] Håper han får penger, så vi kan sette innpå kontoen hans. Er SÅ godt og se den vokse!!

Det er jeg også veeeeldig spent på. Husker meg selv før jeg fikk barn, hadde jo ikke peiling på noe og kjøpte bestandig leker. Men ungene drukner jo i leker, så i år har jeg bestemt meg for å kjøpe klær til tanteunger og slikt [;)]

Håper Gabben får masse ulltøy, for det ønsker han seg. Og bøker da. Det kan man aldri få for mye av!![;)]

even får en gåbil hos oss og en sånn skilpadde som man putter klosser inn i hos storesøstra.. han elsker å sitte å putte ting i en sånn fisher price leke mathea fikk ifjor.. ler skikkeli hver gang ballene triller ut...

Vi kommer til å kjøpe/ønske utstyr til soverommet hennes dette året.... Fra oss får hun bord og stoler.... Forstår jo ingentingen av det dette året likevell!!

ORIGINAL: tullemor_86

tror alexander får en sånn lære med lek venn av den ene onkelen.. vis ikke vurderer vi å kjøpe den..
[8|]

den får Adrian[:D]og noe little people..han er så glad i å bite i da[;)]har en giraff og ei løve,men nå kjøpte jeg sånne med litt "hår"på,sånn at han kan kjenne på de.har ei sånn bok med dyr og med hår eller andre teksturer,den sitter han og blar i og tar på og trykker på dyrelydene[:D]stas[;)]

ORIGINAL: Jaggumeg

Jeg har tenkt tanken på å kjøpe praktiske ting: vintersko, kjeledress av miele-kvalitet, skinnpose til vogna og andre praktiske ting som han trenger. Er det skikkelig kjipt av meg å tenke sånn?[&:]

Jeg synes ikke det er "kjipt" av deg! Gabriel blir jo like glad, han får jo papir! [:D][:D] Og han har jo på en måte mer "glede" av noe skikkelig praktisk, leker får han sikkert nok av... [8D] Har vært inne på å kjøpe noe praktisk til Hauk vi også, men jeg tror det blir gåbil... [8D][:)][:D]

Dukka vår skal få ordentlige sko. [:)] Papsen kjøpte i helgen, rosa med diamanter på faktisk, det hadde jeg ikke trodd om ham! De er kjempefine!! [:D]

Lille prisen skal få seg prinsetelt fra barneparadis. Han pleier fra tid til annen og dra med seg leker under bordet og sitte der og leke, så vi tenkte kanskje et lite telt kunne gjøre samme nytten...

Hadde egentlig ikke planer om den store julegaven i år, siden de morsomste lekene er slangen på sentralstøvsugeren, siste reklamebladet fra Mega, en tomflaske etc....

NESTE ÅR DERIMOT..... er nok julegaven langt viktigere så da må nok mamma og pappa legge seg i selen.

Skal kjøpe ny, brukt sportsvogn til sjefen til jul. Kalesja på den hun har er knekt, i tillegg til at sportsvognsdelen er så stor at hun blir sittende litt på halv åtte i den.

Har kjøpt helly hansen flis bukse og genser i str 86. Så skal vi kjøpe pulk og gåbil.

ORIGINAL: Goklumpen

Lille prisen skal få seg prinsetelt fra barneparadis. Han pleier fra tid til annen og dra med seg leker under bordet og sitte der og leke, så vi tenkte kanskje et lite telt kunne gjøre samme nytten...

Hadde egentlig ikke planer om den store julegaven i år, siden de morsomste lekene er slangen på sentralstøvsugeren, siste reklamebladet fra Mega, en tomflaske etc....

NESTE ÅR DERIMOT..... er nok julegaven langt viktigere så da må nok mamma og pappa legge seg i selen.

Og jeg har kjøpt gå-vogn fra barneparadis til prinsessa mi [:D].

Back
Topp