Aaaaner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe![8|] Noen som har tips? Hva har dere kjøpt til deres?[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: HannahSofiesMamma
Har kjøpt den hær:
http://www.jernia.no/Hjem/280136.cms
ORIGINAL: carca
Her ble det Prahatur[:D]
ORIGINAL: Kidada
ORIGINAL: mammanina88
Tror kanskje det blir spa på min kjære![;)]
"Hel kroppsmassasje med aromaoljer"
Tror dere det hadde falt i smak?[;)]
Min hadde digga det!
Vi har vært endel på kragerø spa hotell, og da har vi hatt behandlinger der, men han sovner jo hver bidige gang.. Fordi det er sååå godt.. hahaha Jeg mobber han og sier det er bortkasta penger siden han likevel sover og ikke merker noe.. [8D]
ORIGINAL: Kidada
ORIGINAL: mammanina88
Du og din kjære inviteres til en opplevelse som lenge blir husket. Dere får tildelt badekåper
og inntar en forfriskende ”drink” med smak av kjærlighetsfrukter. Så er det klart
for en nydelig steamdusj/dusj hvor kroppene deres blir klargjort til en luksusskrubb.
Dette er en behandling som fjerner alle døde hudceller og etterlater huden glødende
og fantastisk myk. Så inntar dere et felles bad der bobler og vannstrømninger beroliger
og mykgjør stive og ømme muskler. Så er det tid for en koselig stund med bare
dere tilstede. Her får dere servert forfriskninger. Deretter får kroppene fuktighet og en
massasje med fokus på rygg og nakke. Til slutt får ansiktet god pleie med tilpassede
produkter. Det er da opp til dere hva resten av kvelden måtte bringe. Husk; det er
viktig å ta vare på hverandre…
• Koselig stund for bare dere to med servering av noe godt
• Steamdusj/dusj • Rygg og nakkemassasje
• Luksus kroppsskrubb • Fuktighet på hele kroppen
• Bad med behagelige oljer • Ansiktspleie
Jeg har UTROLIG lyst til å skjemme oss bort med denne altså! Egentlig så synest jeg vi fortjener det! Skal, skal ikke?![;)] Det er 1450 pr. pers. Åååh.. Har så lyst!
GO FOR IT!!
Synes jeg virkelig du skal! Det koster jo fort 1000-1500kr pr person for enkelt behandlinger uansett! Synes dere får mye bra ut av denne pakka [:D]
Viktig med kjærestetid og ta vare på hverandre. Noe dere kan leve lenge på. [:D]