Julegave til sambo

mamma og pappa kjøper vinterfrakk til han så eg har kjøpt..
skjerf, boxer og 1000kr i gavekort på jack & jones

Her ble det Prahatur[:D]

ORIGINAL: HannahSofiesMamma

Har kjøpt den hær:

http://www.jernia.no/Hjem/280136.cms

Har hatt en sånn på jobb... [:'(][:'(][:'(]

Tror sambo skal få ny dyne av meg.
Den han har er veldig tynn, så han fryser når det blir kaldt ute. Vi liker kaldt soverom. [8D]

Her får han vinterstøvler av barna [:)]

Vi skal kjøpe nye forlovelsesringer da hans ikke passer lengre (og ikke går å justere)..

Men vi skal kjøpe en liten ting utenom, og jeg tror det blir denne i tillegg til noe annet småtteri han trenger..

Diesel Only the brave

jeg har kjøpt Bergans vinterjakke og Bula bukse og genser

ORIGINAL: Kidada

ORIGINAL: mammanina88

Tror kanskje det blir spa på min kjære![;)]
"Hel kroppsmassasje med aromaoljer"

Tror dere det hadde falt i smak?[;)]

Min hadde digga det!

Vi har vært endel på kragerø spa hotell, og da har vi hatt behandlinger der, men han sovner jo hver bidige gang.. Fordi det er sååå godt.. hahaha Jeg mobber han og sier det er bortkasta penger siden han likevel sover og ikke merker noe.. [8D]

Hihi! [:D] tror nok det faller i smak her også! Bestiller like gjerne en time til meg i samme slengen![;)]  Tenkte egentlig jeg skulle bestille sånn "kjæreste time". Det var skikkelige greier altså! Men ble alt for dyrt[&o] 1450 pr pers.

Her får han det derre nye resort spillet til wii`n. Gore-tex sko og noen nye gensere tenker jeg[:)]

Du og din kjære inviteres til en opplevelse som lenge blir husket. Dere får tildelt badekåper
og inntar en forfriskende ”drink” med smak av kjærlighetsfrukter. Så er det klart
for en nydelig steamdusj/dusj hvor kroppene deres blir klargjort til en luksusskrubb.
Dette er en behandling som fjerner alle døde hudceller og etterlater huden glødende
og fantastisk myk. Så inntar dere et felles bad der bobler og vannstrømninger beroliger
og mykgjør stive og ømme muskler. Så er det tid for en koselig stund med bare
dere tilstede. Her får dere servert forfriskninger. Deretter får kroppene fuktighet og en
massasje med fokus på rygg og nakke. Til slutt får ansiktet god pleie med tilpassede
produkter. Det er da opp til dere hva resten av kvelden måtte bringe. Husk; det er
viktig å ta vare på hverandre…
• Koselig stund for bare dere to med servering av noe godt
• Steamdusj/dusj • Rygg og nakkemassasje
• Luksus kroppsskrubb • Fuktighet på hele kroppen
• Bad med behagelige oljer • Ansiktspleie

Jeg har UTROLIG lyst til å skjemme oss bort med denne altså! Egentlig så synest jeg vi fortjener det! Skal, skal ikke?![;)] Det er 1450 pr. pers. Åååh.. Har så lyst!

ORIGINAL: Kidada

ORIGINAL: mammanina88

Du og din kjære inviteres til en opplevelse som lenge blir husket. Dere får tildelt badekåper
og inntar en forfriskende ”drink” med smak av kjærlighetsfrukter. Så er det klart
for en nydelig steamdusj/dusj hvor kroppene deres blir klargjort til en luksusskrubb.
Dette er en behandling som fjerner alle døde hudceller og etterlater huden glødende
og fantastisk myk. Så inntar dere et felles bad der bobler og vannstrømninger beroliger
og mykgjør stive og ømme muskler. Så er det tid for en koselig stund med bare
dere tilstede. Her får dere servert forfriskninger. Deretter får kroppene fuktighet og en
massasje med fokus på rygg og nakke. Til slutt får ansiktet god pleie med tilpassede
produkter. Det er da opp til dere hva resten av kvelden måtte bringe. Husk; det er
viktig å ta vare på hverandre…
• Koselig stund for bare dere to med servering av noe godt
• Steamdusj/dusj • Rygg og nakkemassasje
• Luksus kroppsskrubb • Fuktighet på hele kroppen
• Bad med behagelige oljer • Ansiktspleie

Jeg har UTROLIG lyst til å skjemme oss bort med denne altså! Egentlig så synest jeg vi fortjener det! Skal, skal ikke?![;)] Det er 1450 pr. pers. Åååh.. Har så lyst!

GO FOR IT!!

Synes jeg virkelig du skal! Det koster jo fort 1000-1500kr pr person for enkelt behandlinger uansett! Synes dere får mye bra ut av denne pakka [:D]

Viktig med kjærestetid og ta vare på hverandre. Noe dere kan leve lenge på. [:D]

Jaaa, tror jeg kommer til å gå for denne jeg altså! [;)][:D]

Back
Topp