julegave til oldemor????????? tips takk!

vi ga "gullkorn fra barnemunn" ,Unni Lindell som har skrevet den[:)]
og så ga vi fotokalender[:)]

her er oldemora 90 år og får ullsokker, strømpebukse og sjokolade. hadde tenkt å gi innrammet bilde av ungene, men de ble ikke ferdige til vi skulle levere gavene. har gitt kalender før, men tror jeg aldri hun kikka noe på. litt småsenil.

Bodylotion fra The body shop med lukt av mandariner. Alle gamlinger liker jo sånn lukt og bodylotion er vel noe alle trenger

Egentlig ville jeg ha pakket en liten kurv med litt forskjellig stæsj i. Nykvernet kaffe fra kaffe & te spesialist, lys og servietter i farger hun liker, litt ekslusiv sjokolade (hvis hun spiser det), bodylotion fra body shop osv osv. Kjempe koslig å få [:)]

Kremer, Såper, Parafymer, Hår ruller, Nylonstrømper eller Tøffler??

Kjøpte selv en god ansiktskrem til min oldemor og jobber på gamlehjem å ser at de liker sånne gaver der[;)]

her skal oldeforeldrene få et lite skrytealbum med bilder av ungene.[:)]

I år får hun en vegglysestake som hun har ønsket seg. Og kalender.[:)]
Men nesten alle tidligere år har jeg gitt gavekort på fotpleie. Disse gamle har en tendens til å få veldig hard hud under føttene[;)]

ORIGINAL: Lillegulljuni09

ORIGINAL: Podle

ORIGINAL: LilleMusMei

ORIGINAL: Podle

Hehe... søren, stemme det ja.
Fint bilde av deg då??! ;)

Hmmmm.... då va det litt verre! Det er faktisk einaste gaven eg og mangle... ska gi beskjed visst eg komme på noge lurt! :)

fint bilde av meg???? hahaha den va god!!! du som skal ta bildet da? hehe.... nei tror jeg dropper den.
gratulerer med 3 innlegg foresten......... å det første innlegget var jo ett sabla godt tips [;)] hihi

Hehe.... ja har jo allerede en del å velga i, men kan jo alltids ta nogen nye! [;)]
Å ja... d e kje antall innlegg så gjelde vettu, men kvaliteten!! [:D]

Avsporing: kor e dokke fra da? Syns eg kjente igjen dialekten... ? [;)]

hehe me e nok godt planta i Rogaland [;)]
do I know u maby?

Vi har laget kalender til oldeforeldre og besteforeldre[;)]
I tillegg får de i år forstørrede bilder av ungene[;)]

min farmor får en vase, kalender og bilde av snuppa
Min mormor  får eggeglass og frokost tallerken i det nisse settet (hun samler)fra porsgrund, og en fin såpe.

Min oldemor og oldefar (snuppas tippoldeforeldre) får en fin blomster oppsats

Når mine var i live lagde jeg gjerne en kurv med masse rart i jeg...
body lotion kaffe kanskje noen flaks lodd ol...
Veldig grei gave til noen som har alt... et år kjøpte jeg vegg klokke til bestemoren min med bilde av sander inni... den var fast ved sengen hennes også når hun sovnet inn...

ORIGINAL: Camomille

vi bestilte sånn bildekalender på nfoto.no.. men lang leveringstid nå i desember.. minst 8 dager..

der har je bestilt og. handlet forrige mandag, bestillingen ble sendt onsdag/torsdag og fikk den på mandag.

til oldemora og oldefaren til T gir vi en bordkalender med bilder av T, litt eksklusiv sjokolade og et maleri som T har malt[:)]

Back
Topp