julegave til oldemor????????? tips takk!

LilleMusMei

Forumet er livet
hva kan jeg gi min farmor, barnas oldemor til jul???? (hun er 80år)
hva skal dere gi? jeg trenger såååååårt tips.................

ORIGINAL: Podle

Et fint bilde av dei små kanskje?

hehe måkje du blanda deg [;)]
hu fekk jo det i fjor , kan ikke få det en gang til......

Vi gir kalendere med bilder av barna til alle tre oldemødre. De elsker det! [:)]
Ellers, bilder av barna. Tanta til mamma ble veldig glad for bok om kongefamilien et år, hun var veldig opptatt av kongefamilien da.
Ellers, hjemmelagde kaker i et pyntet glass er koselig.
Gavekort på tjenester? Kilppe gress, måke snø, støvsuge, o.l.?
En ny kjole, skjerf, hansker?
Gavekort på skobutikken/sko eller tøfler?

Hehe... søren, stemme det ja.
Fint bilde av deg då??! ;)

Hmmmm.... då va det litt verre! Det er faktisk einaste gaven eg og mangle... ska gi beskjed visst eg komme på noge lurt! :)

Kjøpte sjal på H&M jeg. Til to av oldemødrene. Der har de masse "kjerringsjal" hehe[:D] Er tydeligvis moderne nå!

Vist hun strikker/hekkler så kan du fylle en fin kurv med litt garn å litt gosaker, det brukte jeg å gi til min bestemor[:D]. Hun ble kjempeglad, åsså fikk vi fine duker og varme sokker tilbake[;)], + at hun hadde noe å pussle med.

Jeg gir kalender.
Nattskjorter/kjoler, undertøysskjorter, varme tøfler, varmeflaske, blomsteropppsats, sjal, time hos fotpleier og bluse/skjorte er ting som hadde passet å gi min bestemor, samt bilder av barna.

Hmmmm.... då va det litt verre! Det er faktisk einaste gaven eg og mangle... ska gi beskjed visst eg komme på noge lurt! :)

fint bilde av meg???? hahaha den va god!!! du som skal ta bildet da? hehe.... nei tror jeg dropper den.
gratulerer med 3 innlegg foresten......... å det første innlegget var jo ett sabla godt tips [;)] hihi

Mi mormor får en egel statue, ho samler på engler og et bilde av nina alexandra.

Mens de andre får stoooor konfekt med bilde av dei sjøl og Nina Alexandra fra dåpen :)

ORIGINAL: 3 stars

Vist hun strikker/hekkler så kan du fylle en fin kurv med litt garn å litt gosaker, det brukte jeg å gi til min bestemor[:D]. Hun ble kjempeglad, åsså fikk vi fine duker og varme sokker tilbake[;)], + at hun hadde noe å pussle med.

jah hun strikka hvertfall myyyye før.... men nå er det så lenge siden jeg har vært der att jeg vet ikke om hun klarer det lenger [8|] hmmm.... men godt tips [:)]

ORIGINAL: LilleMusMei

fint bilde av meg???? hahaha den va god!!! du som skal ta bildet da? hehe.... nei tror jeg dropper den.
gratulerer med 3 innlegg foresten......... å det første innlegget var jo ett sabla godt tips [;)] hihi

Hehe.... ja har jo allerede en del å velga i, men kan jo alltids ta nogen nye! [;)]
Å ja... d e kje antall innlegg så gjelde vettu, men kvaliteten!! [:D]

Den ene oldemorenfår en duk mens den andre får sokker og en krukke med godteri..

vi bestilte sånn bildekalender på nfoto.no.. men lang leveringstid nå i desember.. minst 8 dager..

oldeforeldrene her får album med bilder av småen fra hele 2008 [:)]
kjøpte "scrappebok" på europris og bestilte bilder via lokal fotobutikk..
bestilte på lørdag og de var klare på mandag formiddag..

tror de blir glade [:)]

Vi har kjøpt avtrykks rammer på Jysk. Det er en dobbel ramme der man kan lage barnets hånd/fot avstøt (er med gips) og andre siden så er det ramme som er plass til bilde. Så vi har laget avtrykk av barnas hender og satt inn bilde av dem. [:)] Ble kjempe fint. Bestilte bildene på nettet, var klar i butikken på 2 timer.[:)]

Me har gitt eit bilde av minsten og tøfler. Og so har eg hekla eit ullsjal til henne.

Kryssordblad?

Back
Topp