Julegave til oldeforeldre?????

LilleMusMei

Forumet er livet
hva kan jeg gi min farmor, barnas oldemor til jul???? (hun er 80år)
hva skal dere gi? jeg trenger såååååårt tips.................

I vår familie har det blitt tradisjon å gi bildekalender til oldeforeldrene. De setter kjempe stor pris på det. Men så er ungene våre de eneste på hver side. 

det er veeeldig mange oldebarn og barnebarn så tror nok ikke je kan ha kalender.
må nok bli noe annet, å ikke noe jeg trenger å bestille....

Har svart deg på generel[:)]

jeg har gitt mine to besteforeldre fat + to lys... er ikke enkelt å finne på noe, når de har alt.. og jeg veit de begge liker å tenne lys, så da blei det det[;)]

De siste årene har jeg begynt å sende blomster-oppsatser til oldeforeldrene (mine besteforeldre).
Tidligere har jeg kjøpt bøker, filmer, flax-lodd osv. Men er jammen vanskelig å gi til dem som virkelig har alt[:-]

Legger heller litt ekstra penger i blomster, som jeg vet de setter stor pris på gjennom hele julen[:)]

Te, ett par varme, gode sokker, kryssordblad, en bok, [:)]

Vetle's oldemor på 94 vil ikke ha noe. Det sier hun hvert år. Så i år har jeg kjøpt 3 *hjeeeelphvaheterdenå-slikejuleblomstermedløksomluktersågodt* og skylt av jorden og satt dem i egnet "vase" med grønne stener oppi. Blomster liker hun! Og så får hun vel etpar fine dekorerte te-lys og wc-blokk av "stål" som skal fjerne lukt... [:)]

Det er sååå lite som skal til for å glede de gamle! Sjokolade, kaffe ja nær sagt hva som helst! Vi har litt å lære der, ja...

ORIGINAL: lykkespire

I vår familie har det blitt tradisjon å gi bildekalender til oldeforeldrene. De setter kjempe stor pris på det. Men så er ungene våre de eneste på hver side. 

Det gir vi også [:D]

Pleier å kjøpe en god ulltrøye. Faller i smak det!

Oldeforeldrene her har mange barnebarn og oldebarn, så kalender er utelukket, men det gir vi til besteforeldrene i stedet. Han er eneste barnebarn, og når det kommer flere er vi ikke flere søsken enn at vi skal klare å koordinere og lage en kalender med flere unger på.

Min bestemor får i år ei ulltrøye og ullsokker av meg og min bror, med partnere, og fra Harald får hun et bilde i ramme av ham. Det kan vi jo ikke fortsette med hvert år, men i år er han "ny", så han må jo få komme på veggen. Min manns bestefar (vi har bare en besteforelder hver igjen, dessverre) får i år som alltid en konfekteske fra oss, og altså det samme bildet som min bestemor.

En god hudkrem eller fotkrem.. Kroppen til eldre er ofte veldig tørr, og da er en god krem en bra gave til dem som haralt fra før [:)] Jeg har kjøpt kremer til alle de eldre i min familie hehe [:)] 

Back
Topp