Julegave til mannfolket

Han ønsker seg masse kjedelige verktøy greier og blu-ray spiller, så blir vel noe av det;)

Trenger tips til ein bror som har alt!! Men har lurt litt på musematte med bilde av Edda. MEN... Å bestille det no er vel litt risky business... [8D]

han ønsker seg div friluftsting..så da blir d noe sånn.[:D]
tenkte å kjøpe en kniv og en turhåndbok..og litt anna. [;)] har bestilt et lerret med et bryllupsbilde åg så han ikke vet noe om[;)]

Han ønsker seg ny vinterjakke, så blir nok til at jeg kjøper det tror jeg [:)]

Jeg kjøpte kortstokk til mine to brødre med bilde av lillegutt på. Håper det slår an [;)]  http://cs.photoprintit.de/web/84000018/gaver-spill-pokerspillekort.html
ORIGINAL: Kokle

Trenger tips til ein bror som har alt!! Men har lurt litt på musematte med bilde av Edda. MEN... Å bestille det no er vel litt risky business... [8D]

ORIGINAL: 1984Ida

Jeg kjøpte kortstokk til mine to brødre med bilde av lillegutt på. Håper det slår an [;)]  http://cs.photoprintit.de/web/84000018/gaver-spill-pokerspillekort.html

Åhh, så tøft! Han er jo ein skikkelig gambler og, så dette kan slå an!

Tja... Årsbonnement på Pondus og være med på å spleise på kaffemaskin med en del andre. Må vel gi en liten ting til, men vet ikke hva... Får Pondus-kalender fra gutta

Han ønsker seg veldig den nye 18V serien fra Bosch da, mange Blu-ray filmer, ulltøy, hodelykt, universal fjernkontroll, det siste Assassins creed spillet... om noe av dette kan være med å hjelpe deg

Hadde ett tøft bilde av lillegutt med solbriller på og smokken i munnen. Skikkelig pokerfjes [:D][:D]  Om du bestiller i dag, så tror jeg nok du får det til jul, tok bare noen dager fra jeg bestilte til jeg fikk de.

ORIGINAL: 1984Ida

Åhh, så tøft! Han er jo ein skikkelig gambler og, så dette kan slå an!

her får han patronpong og klokke av meg.. [:)] hadde tenkt og kjøpe viltkamera, men det ble alt for dyrt!
så får vi bilde av vesla [8D]

Kjøpte et knivsett med tre deler (kokkekniv, rotkniv og brødkniv). Var nedsatt 400,- og han ønsket seg kniver, så det var litt av et funn. De har han fått alllerede siden vi reiser vekk og jeg så ingen grunn til at de skulle ligge i over en måned når vi har bruk for dem nå. Han får også de to siste bøkene i serien tidshjulet. De skal han få pakke opp til jul.

Er bare glad han ønsket seg noe i år. Blir spennende til neste.

Kortmappe med lommer innvendig, abonement på Pondus for ett år, Pondus bok og kaffekopp med bilde av Oliver :) Kanskje det blir noe smått med klær i tillegg, får se ;)

Har kjøpt ny barbermaskin nå, og så skal jeg kjøpe noe annet i tillegg.. Ulltøy kanskje [8D]

Sambo sier aldri hva han ønsker seg[:'(] Så av meg får han kaffimaskin[:D] (den lager også kakao[8D])

Her blir det vinterjakke, skibukse fra Vesla og sannsynligvis Wiispill.. OGså ser eg ikkje vekk ifra at det blir en genser eller to ;) Elsker å kjøpe kle til han [:D]

Vi har kjøpt Stomerg jakke og utebukse til hverandre (trengte det sårt!), og av jentene får han en kopp Thea-Christine har vrt med å valgt ut, men superpappa og bil på, som skal fylles med godteri. Alle ønsker seg godteri mener min snart 3 år gamle jente.
Også må jeg finne litt til, kanskje ullundertøy eller noen gode, tykke sokker..

Foreløpig har jeg en musematte med bilde av ham og jr. på.
Så tror jeg at det blir fornuftige ting som klær. Økonomien ikke god denne julen, så vi får ta det rolig.
Han har jo en ønskeliste lang som et vondt år og mange ting som koster 1500 kr osv, det blir ikke noe av.
Jahhh, åsså fyller han året på nyttårsaften da, bare sånn for å være sikker...

Han ønsker seg jo ingen ting! Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en ullfrakk, men så rydda jeg i garderobeskapet her en dag og så at han har jo en som han kjøpte i fjor! (Den ammetåka altså!) Har kjøpt et Wii spill - Super Mario Galaxy 2. Og en t-skjorte med verdens beste pappa på fra Elsa.

Bestilt kortholder med navn, Liverpool logo og tekst på fra her: http://www.storoien.no/index.php?do=product&id=2
Ikke fått det enda, men den ble laget i går eller idag.
Og har kjøpt Bula-bukser fra XXL, for sambo har lett LEEEENGE etter slike![:D]

Et tips til besteforeldre, svigers, tanter, søstre osv er slike armbånd eller smykker med bilder! (Tullemor79 la ut link tidligere)
Dette skal moren min få, og svigermor. Gleder meg til å få de i posten snart, så jeg får sett de i virkeligheten!
http://mariannessmykker.blogspot.com/p/smykker-og-armband-med-bilde-pa.html

Like vanskelig hvert år [8D] Har foreløpig kjøpt gaveabonnement på Vi Menn (bladkongen.no), også sa han i dagtidlig at han ønsker seg ny parfyme. Så da blir det vel det også, og forhåpentligvis finner jeg på noe til [;)]

Back
Topp