Julegave til mannen...

Silly

Elsker forumet
Hva skal dere gi?

Vi skal kjøpe nye møbler istedenfor så vi gir ikke hverandre julegaver i år.

Skal ikke kjøpe til hverandre i år, men han har bursdag den 18 desember så lurer på å kjøpe verktøy skap eller brødbake maskin..hehe..siste er vel mest for meg så får kanskje droppe den[8D]

Tattovering.. ell hvertfall pengene den koster, portrett av snuppa vår.

Han skal få en sånn
og en  sånn
(navlelobørste og ballekløer[8D])

Neida[:D]

Vi skal kjøpe oss ny bil, så vi har blitt enige om å droppe julegavene i år.
Men så har han kommentert flere ganger at vi ikke har dørskilt, så da har jeg bestilt et og fikk det i posten idag, det var kjempefint! Så det blir gaven i år!
Blir en liten ting fra sønnen vår da, men pga bilen har vi ikke råd til så altfor mye!

Det klikka fullstendig for meg sist søndag, så jeg kjøpte en play station 3 som han har ønsket seg så lenge[:D] Aldri kjøpt så dyr gave før og kommer nok heller ikke til å gjøre det igjen[:D]

ps3

ORIGINAL: OtilieSmilie

Han skal få en sånn
og en  sånn
(navlelobørste og ballekløer[8D])

Neida[:D]

Haha!![:D] utrolig stilig! da hadde han nok blitt fornøyd![8D]

Planen var å kjøpe hus/leilighet til hverandre i julegave men det har ikke gått i boks ennå,så jeg har nettopp vært ute og kjøpt Nintendo Wii Black Edition til han i bursdagsgave idag,som også skal være litt julegave.
Blir det ikke hus før jul skal han få videokamera på julaften[:)]

Gavekort på 2-3tusen, så han før kjøpt seg kasser til trommesettet [:)]

Han har allerede fått sin *hihi*
IPhone :)

Vi har kjøpt oss wii.. [:)]

så blir nok ingen julegave under treet i år gitt[:)] kanskje en liten symbolsk gave[:)]

Nytt langrennsutstyr blir det i år, er innkjøpt allerede og gubben har ikke anelse om hva han får. Alt står i kjelleren hos mamma, og jeg skal bare gi han støvlene under treet med et bilde av skiene oppå esken, så han ikke skjønner noe før han pakker opp.

Av ungene får han xbox spill (need for speed).
Av meg får han nye adidas slippers eller ny klippemaskin.
Også får han klokke og superundertøy i jubileumsgave.

En klokke tenker jeg og noen klær

Her får han klær og en cd han ønsker seg

ps3 spill som han har snakket myyye om [:)]

Back
Topp