Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg sliter med å finne ut hva jeg skal kjøpe til mannen. Hva skal dere kjøpe? Trenger sårt tips. Han sier ikke så mye når jeg spør hva han ønsker seg [emoji849]
Sliter alltid jeg og. Å han ønsker seg alltid dyre ting eller ting som tar plass/nesten ikke blir brukt [emoji849] Prøver å komme på ting han trenger. Type forbruksvarer (klær/deo osv)
Typen er helt håpløs på å si ting han ønsker seg, så jeg har skrevet ned ting han har nevnt at han ville likt å ha helt siden sist jul, og kjøper fra den lista, ikke ønskelista på to punkter han kom med nå...
Så her blir det flere småting. Bok, kart plakat over got, såpe, flasker til soadstreamen og leketøy til soverommet
Mye mer gøy enn å kjøpe den ene pc-dingsen han vil ha.
Min ønsker seg heller ingenting i år og jeg er helt lost. Kan ikke kjøpe klær osv fordi det er noe han vil kjøpe selv( utrolig kresen). Han esker duppeditter og verktøy, men synes det blir vanskelig når han har det meste.
-Skjeggolje
-Tufte-boxere (like mye gave til deg, tihi!)
-Deo/parfyme
-Innrammet bilde av dere/familien/barna
-Spill (enten brettspill eller konsoll/data)
-Bøker (mannen her fortærer dem som ild i tørt gress)
-Artige t-skjorter (f.eks fra Probat.no)