Julegave til mannen..

kooala

Glad i forumet
Nå har det seg slik at jeg har en mann som ikke ønsker seg noen ting til jul.. Så er det noen av dere som har noen gode tips? Han ønsker seg forsåvidt nettbrett, men han er ganske fornuftig og vil se om det kommer noen gode tilbud på disse på nyåret.. Ellers ingen ønsker, og ikke kommer jeg på noe han trenger heller.. :)

Min mann blir alltid glad for klær, for han hater å handle selv. Så lenge jeg vet hva han trenger og er helt sikker på at det passer (så han slipper å bytte) er jeg godt på vei. ;)

Nå har det seg slik at jeg har en mann som ikke ønsker seg noen ting til jul.. Så er det noen av dere som har noen gode tips? Han ønsker seg forsåvidt nettbrett, men han er ganske fornuftig og vil se om det kommer noen gode tilbud på disse på nyåret.. Ellers ingen ønsker, og ikke kommer jeg på noe han trenger heller.. :)
Liker han the Simpsons? Min mann elsker dem og nå har de kjempeflotte t-skjorter med Homer på på SparKjøp, og en lue med Homer som gnir Bart i hodet med teksten Father og the Year.. Han fikk til farsdagen, da, men funnker jo sikkert like bra til jul?;)

Hva med en god parfyme? Gavekort? Eller spa? Det finnes jo også spa-behandlinger for par.

Her hjemme har vi egentlig gjort det ganske enkelt når det kommer til julegaver. I stedet for at han og jeg bruker masse penger på å kjøpe til hverandre, så kjøper vi en litt større ting til hjemmet som vi trenger og ønsker oss, og som vi kanskje ikke vil ta oss råd til ellers i året :) Her syns vi det fungerer kjempe flott :)

min mann ønsker seg parfyme og CD`er som alltid. Så her får han parfym Chanel Allure og de nye Muse og Killers CD`ene...

har ellers veldig lite kreative ideer å komme med, for her ønsker vi oss alltid pakker slik at vi nettopp unngår det at vi må være kreative. Noe vi begge ikke er :)

Ja takk for tips jenter :) Parfyme kanskje, og han elsker simpsons ja, så den var ikke dum ;) Vi har også gjort det tidligere, kjøpt noe til fellesen, men er ikke så mye stort vi trenger for tiden.. Så da ble jeg litt klokere :)

hva med en fin lommebok? eller belte, mansjettknapper, en opplevelse (sjokoladekurs, vinsmaking, kino, middag...) :)

Back
Topp