Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh så koselig!
Slik(e) ring(er) kommer jeg nok aldri til å fåmin vil ikke gifte seg
![]()
hvem hadde trodd det for et år siden :Åååh så koselig!
Slik(e) ring(er) kommer jeg nok aldri til å fåmin vil ikke gifte seg
![]()
Moren er skilt. Det var er ille samlivsbrudd.Min var ikke særlig lysten på å gifte seg han heller, men jeg har vært tydelig på at jeg skal gifte meg. Sa d til og med i starten av forholdet slik at jeg slapp å evt kaste bort tid
Hvorfor vil han ikke da?
Du får gi beskjed om du finner ps4 på tilbud. Samboer ønsker seg det han også. Han vil spille det nye fallout 4 som har kommet. Bare det er grunnen for ny ps.Hva blir det i år?
Dersom jeg finner det på Black Friday tenker jeg det blir en PS4 + noen spill.
Ellers så vet jeg ikke.
Har spurt han om hva han ønsker seg og det eneste han har sagt er at jeg kan finne en inspirerende kokebok å gi han og fortsette å lage mat![]()
Jeg og gubbis var enige om å aldri gifte oss, det var noe ingen av oss ønsket. Men nå er vi gift, i snart 8 årMoren er skilt. Det var er ille samlivsbrudd.
Han sier det er bare et papir han ikke ser poenget i å skaffe seg.![]()
Prøvde å nevne no om giftemmål tidligere i dag. Da ble han irritert og sa st han ville ikke gifte seg, kom aldri til å skje!Jeg og gubbis var enige om å aldri gifte oss, det var noe ingen av oss ønsket. Men nå er vi gift, i snart 8 år![]()
Vanskelig - perPrøvde å nevne no om giftemmål tidligere i dag. Da ble han irritert og sa st han ville ikke gifte seg, kom aldri til å skje!
Han er jo 30 allerede. Vil jo ikke gifte meg som 45åring heller![]()
Moren er skilt. Det var er ille samlivsbrudd.
Han sier det er bare et papir han ikke ser poenget i å skaffe seg.![]()
Ja! Sukk. Bestemt han! Ikke vil han ha mer enn 2 barn heller!Vanskelig - per![]()
Har dere mange nå? Min skulle ikke ha noen! Aldri. Jeg holder på å bake vårt 2 ♡Ja! Sukk. Bestemt han! Ikke vil han ha mer enn 2 barn heller!![]()
Har bare eiHar dere mange nå? Min skulle ikke ha noen! Aldri. Jeg holder på å bake vårt 2 ♡
Aner ikke hva jeg skal kjøpte til han, men ønsker meg ny telefon (iphone 6s) eller Missoni morgenkåpe..
Det tenkte eg å kjøpe til mannen og, kor finn du slike? Tips til eit lite, men godt?Har sett på vinkjøleskapDet både trenger og ønsker han seg
![]()