Julegave til mannen/samboer/kjæreste..

Åååh så koselig!
Slik(e) ring(er) kommer jeg nok aldri til å få :( min vil ikke gifte seg :(:(

Trodde ikke min ville gifte seg jeg heller.. Men han tok til vettet etter 7 laange år så det er håp i hengende snøret ;) Nå har vi bestilt tid for vielse til neste år gitt :wav hvem hadde trodd det for et år siden ::rolleyes:

Her blir det en treningskjakke, forlovelsesring (jeg har fått ring allerede) også reparer jeg klokken hans :-)

Åååh så koselig!
Slik(e) ring(er) kommer jeg nok aldri til å få :( min vil ikke gifte seg :(:(

Min var ikke særlig lysten på å gifte seg han heller, men jeg har vært tydelig på at jeg skal gifte meg. Sa d til og med i starten av forholdet slik at jeg slapp å evt kaste bort tid :p

Hvorfor vil han ikke da?

Vi dropper gave til hverandre og bruker pengene felles på en Apple TV :)

Min var ikke særlig lysten på å gifte seg han heller, men jeg har vært tydelig på at jeg skal gifte meg. Sa d til og med i starten av forholdet slik at jeg slapp å evt kaste bort tid :p

Hvorfor vil han ikke da?
Moren er skilt. Det var er ille samlivsbrudd.
Han sier det er bare et papir han ikke ser poenget i å skaffe seg. :(

Hva blir det i år?

Dersom jeg finner det på Black Friday tenker jeg det blir en PS4 + noen spill.
Ellers så vet jeg ikke.
Har spurt han om hva han ønsker seg og det eneste han har sagt er at jeg kan finne en inspirerende kokebok å gi han og fortsette å lage mat :rolleyes:
Du får gi beskjed om du finner ps4 på tilbud. Samboer ønsker seg det han også. Han vil spille det nye fallout 4 som har kommet. Bare det er grunnen for ny ps. ;)

Vet ikke enda, for han har ikke kommet med så mye konkrete ønsker. Bare ps4, men det er altfor dyrt for min del. ;)

Blir vel klær som vanlig. :p

Moren er skilt. Det var er ille samlivsbrudd.
Han sier det er bare et papir han ikke ser poenget i å skaffe seg. :(
Jeg og gubbis var enige om å aldri gifte oss, det var noe ingen av oss ønsket. Men nå er vi gift, i snart 8 år ;)

Jeg og gubbis var enige om å aldri gifte oss, det var noe ingen av oss ønsket. Men nå er vi gift, i snart 8 år ;)
Prøvde å nevne no om giftemmål tidligere i dag. Da ble han irritert og sa st han ville ikke gifte seg, kom aldri til å skje!
Han er jo 30 allerede. Vil jo ikke gifte meg som 45åring heller :p

Prøvde å nevne no om giftemmål tidligere i dag. Da ble han irritert og sa st han ville ikke gifte seg, kom aldri til å skje!
Han er jo 30 allerede. Vil jo ikke gifte meg som 45åring heller :p
Vanskelig - per :p

Aner ikke hva jeg skal kjøpte til han, men ønsker meg ny telefon (iphone 6s) eller Missoni morgenkåpe..

Globus (han jobber på sjøen, så er for at han skal få vise barna hvor han er i verden), to gensere og litt godis får mannen her i huset. Det får holde, vi pleier ikke legge så mye i gavene til hverandre siden vi stadig kjøper nye ting til huset :)

Back
Topp