Julegave til mann/samboer

Kristians mamma

Forelsket i forumet
Mulig det har vært en tråd om dette før, men nå sitter jeg her på jobben og er plutselig veldig usikker på hva jeg skal kjøpe til min samboer.
Så håper noen har noen veldig gode tips til meg her[:D]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Har kjøpt en fotobok og et fotostativ som han ønsket seg (det vet han at han får), også får han en ting til som jeg skal kjøpe i dag, men det vet han ikke om, så jeg kan ikke si det høyt [:D] Han sniker jo her i tide og utide.

Noe til fotoapparatet hadde nok vært bra, men nå har han fotostativ, ekstra linse og fjernkontroll.
Kan ikke skrive så mye om hva jeg heller har tenkt, for han sniker også innom i ny og ne. Gjorde iallefall det tidligere[;)]

Han får Birkenbillett (kosta over 1000 spenn, sinnsykt!), abonnement på Pondus, nytt belte (det han har revner litt hver dag, så på tide) og masse ullsokker [:)]

Ikke quote, mulig jeg fjerner snart siden det hender seg han sniker litt!

Og denne boka var det jeg kjøpte: http://www.idgbooks.no/product_info.php?products_id=4021&from=kelkoo
Bind 1 og 2 har han fra før.

Disse bøkene anbefales om man ikke kan så mye om teknikker. Veldig godt forklart. Mannen min har tatt mange gode bilder pga tips i disse bøkene.

De så kjekke ut[:)]

Han får treingsmatte, vinterjakke og presskanne... Så får vi se om det blir noe mer ...

Han har fått gullbillett til Top Gear showet som er i oslo i slutten av mars.

Mamma til Andrea: Er boka med norsk tekst?

ORIGINAL: peca

har kjøpt bergans dunjakke,timberland vintersko,genser og presskane..

Wow, var ikke småtterier[;)]

Har brukt (i forhold til deg) "bare" 3 lapper på gave... Men vil ikke skrive hva, sånn i tilfelle han sniker litt [8D]

ORIGINAL: Hegepia83

ORIGINAL: peca

har kjøpt bergans dunjakke,timberland vintersko,genser og presskane..

Wow, var ikke småtterier[;)]

Har brukt (i forhold til deg) "bare" 3 lapper på gave... Men vil ikke skrive hva, sånn i tilfelle han sniker litt [8D]

følte jeg måtte være litt snill iår..siden han er så god og snill og har tålmodighet med meg når jeg har mine nedturer.
og han kjøper aldri seg ting selv..

ORIGINAL: Destiny85

Han har fått gullbillett til Top Gear showet som er i oslo i slutten av mars.

Mamma til Andrea: Er boka med norsk tekst?

I hvert fall den vi har kjøpt [:)] De selges i bl.a bokhandel og fotobutikker.

Niiice! Gubben til mamma kjøper dyre kameraer og knipser i vei som en paparatzi, men han kan jo ikke bruke kameraet[8D][&:]

Back
Topp