Julegave til deres pappa.. og til mannen?

M

My heart

Guest
hva kjøper dere til deres pappa til jul som har alt?

Og hva kjøper dere til mannen?
 
Pappa får kinotur og middag sammen med sin nye flamme. Min mann får klær og noen nye Nintendo Switch spill. :D:)
 
Pappa har mye plager med ryggen, er det teit å kjøpe et gavekort på massasje for rygg og skuldre? Han kommer jo aldri på selv å gå til en massør
 
Pappa har mye plager med ryggen, er det teit å kjøpe et gavekort på massasje for rygg og skuldre? Han kommer jo aldri på selv å gå til en massør

Nei, absolutt ikke teit. Så lenge han ikke har problemer med kroppskontakt med ukjente mennesker. :p
 
Min pappa får gavekort til Big Horn for en helaften der. En felles fra oss 4 søsken da. Så den gleder han seg stort til hvert år nå [emoji849][emoji38] Vi kan liksom ikke bare bryte det nå.

Min mann varierer det på. Kan være biografer, klær, utstyr til MC, gavekort til tatovering.
 
Vi kjøper julegave sammen i år. Ny TV som vi ønsker oss. Men normalt sett kjøper jeg gjerne noe innenfor jakt og jaktutstyr som han ønsker seg.
Til stefaren min spleiser vi ofte på noe til motorsykkelen eller bobilen :p han ønsker seg ofte mye dill til de :p
 
Pappa får bestandig de dyreste gavene, fordi han har de dyreste ønskene og er faktisk en som ikke setter pris på en gave han ikke har ønsket seg... Så isborr, kaffekjele til bål, ulltøy, bøker, stormkjøkken, innhold til tursekken og i år har han fått jaktstøvler. Han har og bursdag i november + forventer gave til farsdag... Han er fryktelig dyr i drift....
 
Min pappa lever ikke lenger men da hanlevde fikk han blant annet bok med fjellturer


Min mann får i år 2 nye gensere
En Norrøna Jakke og en Norrøna genser i fleece

Vurderer å finne en tur for oss i romjula også å gi I gave til mann og barb
 
Tenker at det blir diverse tur- og treningsutstyr på de fleste i år :) Sportssokker, nød-teppe, kartmappe, osv. Slike ting man trenger, men ikke gidder å kjøpe selv:p

I år kommer vi sikkert til å spleise på "gave til huset", slik vi gjorde i fjor, og så blir det en liten gave under treet i tillegg :) Denne gangen blir det fototapet på en vegg på treningsrommet og en liten vegg i gangen. Tror det blir bra:happy:
 
Mannen får noe hjemmelaget :) Pappa, vet ikke helt enda. Men noe kjøkkenutstyr tenker jeg
 
Er det sant :eek: ? Frekt å ønske seg dyre ting til jul!!
Pappa får bestandig de dyreste gavene, fordi han har de dyreste ønskene og er faktisk en som ikke setter pris på en gave han ikke har ønsket seg... Så isborr, kaffekjele til bål, ulltøy, bøker, stormkjøkken, innhold til tursekken og i år har han fått jaktstøvler. Han har og bursdag i november + forventer gave til farsdag... Han er fryktelig dyr i drift....
 
Pappa får nok noe hjemmelaget som vanlig, type t-skjorte eller lignende. Til gubben har jeg ikke helt bestemt meg i år. Blir antakelig tur- eller jaktutstyr.
 
Er det sant :eek: ? Frekt å ønske seg dyre ting til jul!!
Det er nok ikke frekt ment fra hans side, han har bare dyre interesser og har aldri skjønt poenget med å kjøpe noe folk ikke har sagt de ønsker seg. Men hadde hvert helt greit om han sa han ville hatt noe ungene lagde til jul ett år altså haha
 
Samboer og jeg gir hverandre ikke julegaver. Vi bruker de pengene på barna eller noe vi trenger til huset.

Pappa får hjemmelagde gaver fra barna og teater billetter fra meg (en billett til oss hver).
 
Det er nok ikke frekt ment fra hans side, han har bare dyre interesser og har aldri skjønt poenget med å kjøpe noe folk ikke har sagt de ønsker seg. Men hadde hvert helt greit om han sa han ville hatt noe ungene lagde til jul ett år altså haha
Jeg hadde gitt det :) det er en fin gave.
 
Jeg syntes ikke det blir en fin gave når mottaker ikke har sansen for den type gaver. Så det er andre besteforeldre som får slikt
Det er tanken som teller. Men skjønner at du ikke vil kaste perler for svin, da ;)
 
Enig med deg
Greit å treffe mår man gir gaver
Men når mottakeren er kravstor og usedvanlig frekk, er det kanskje bedre å gi et stykke kull? Hadde noen skrevet dyre ønsker på lista si, hadde jeg først ledd høyt, for så å kjøpe noe helt annet.

Ærlig talt, man bestiller ikke gaver altså.
 
Men når mottakeren er kravstor og usedvanlig frekk, er det kanskje bedre å gi et stykke kull? Hadde noen skrevet dyre ønsker på lista si, hadde jeg først ledd høyt, for så å kjøpe noe helt annet.

Ærlig talt, man bestiller ikke gaver altså.
Ber Ma om ønskelister så kan man vel ønske der man vil
 
Back
Topp