Julegave til deres far da?????

Astrone Laluna

Glad i forumet
jeg har null clue...........

tenkte kaaaaanskje gavekort på en restaurant for de liker å spise ute...men[8D][:-]

har kjøpt kaffekjele i kobber til å bruke på bålet.. Han har ønska seg en ny så da får han det[:)]

Her ble det Max Manus DVD og biografi!

Ellers er det gavekort på Chlas Olhson og slike ting [:)]

har kjøpt en genser og en bok om bergensk rock historie som han ønsket seg

Vet ikke helt enda, men svigerfar skal få ny lommebok hvertfall[:)]

Nå kjøper ikke vi til voksne lenger. Men før, så gikk jeg alltid på polet og kjøpe noe til pappa, eller før jeg fylte 20 så fikk jeg noen andre til å stikke på polet.[8D]

Pappa er veldig glad i whiskey, congac og en god rødvin, og det var alltid poppis å få, for det var noe han faktisk ville ha, ikke noe som sto og samlet støv en plass.[:D]

ORIGINAL: Mesaana

Nå kjøper ikke vi til voksne lenger. Men før, så gikk jeg alltid på polet og kjøpe noe til pappa, eller før jeg fylte 20 så fikk jeg noen andre til å stikke på polet.[8D]

Pappa er veldig glad i whiskey, congac og en god rødvin, og det var alltid poppis å få, for det var noe han faktisk ville ha, ikke noe som sto og samlet støv en plass.[:D]

ja,har tenkt på polet,han er veldig glad i en congac til kaffen på lørdags kvelden feks. så det blir jo satt pris på vertfall[:)][:)]

skal kjøpe lommebok og genser til pappan min...

Innrammet bilde av barnebarnet sitt.

I år får pappa en litt for dyr julegave hos oss... [8D] Han er blitt så flink å trimme, og går tur flere timer hver eneste dag, så han har ønsket seg en ipod nano, ferdig med sanger han liker innpå [8D] Så det får han hos oss i år [:)]

Siden de akkurat har blitt besteforeldre for første gang, får de sammen et innramma bilde av snuppa[:)][:)] Tenkte og kjøpe en vinflaske eller noe sånt ved siden av[:)]

Back
Topp