julegave til bhg?

Mrs b

Forumet er livet
VIP
gir dere noe jule gave til di ansatte i bhg?

hva i tilfelle?[8|]

Ja, det gjør jeg.
Har scrappet 9 små poser som jeg fyller med hjemmelaget konfekt og karameller, så får de ansatte en hver. Har ungene på to forskjellige avdelinger, så derfor blir det 9..[;)]

Har gitt julekort av guttungen med noen fine ord...

Kjøpte ett stort fat på Ikea og fyllte opp med godteri,nøtter og julekort fra barna.[:)]

ORIGINAL: Pijah

Ja, det gjør jeg.
Har scrappet 9 små poser som jeg fyller med hjemmelaget konfekt og karameller, så får de ansatte en hver. Har ungene på to forskjellige avdelinger, så derfor blir det 9..[;)]

det var en god idee[:)]har tenkt jeg vil gi dem noe,men har og to barn på to avd.og alle må jo få [:D]
men scrappe kan jeg ikke.hmmmmm...noen tips?

Her betaler vi 100 kroner i året i gaver til de ansatte. De får da gave til jul og til våren. I tillegg har guttungen hatt med seg en konfekteske som de ansatte kan kose seg med på pauserommet.

Jobber selv i barnehagen og hos oss er det mest vanlig at vi får felles ting som vi kan ha på pauserommet[:)] Kan bli mange gaver og dyrt med gave til hver og en ansatt på avdelingene![8|]

ORIGINAL: Kosinuss

ORIGINAL: Pijah

Ja, det gjør jeg.

det var en god idee[:)]har tenkt jeg vil gi dem noe,men har og to barn på to avd.og alle må jo få [:D]
men scrappe kan jeg ikke.hmmmmm...noen tips?

Kjøp ferdig pynta juleposer! Eller bare sånn gråpapirposer som du pynter med klistremerker og litt glitter eller noe. [:)]

Nei, det gjør eg faktisk ikkje![8D] Skal heller vurdere å gi en blomster eller noe når snuppa slutter der....men akkurat nå føler egi kkje for å gi noe! Jobben di gjør er ikkje god nok til at eg har lyst å bruke mere penger enn det eg betaler i mnd![;)]

ORIGINAL: SeHvaSomSkjer!

Her betaler vi 100 kroner i året i gaver til de ansatte. De får da gave til jul og til våren. I tillegg har guttungen hatt med seg en konfekteske som de ansatte kan kose seg med på pauserommet.

Jobber selv i barnehagen og hos oss er det mest vanlig at vi får felles ting som vi kan ha på pauserommet[:)] Kan bli mange gaver og dyrt med gave til hver og en ansatt på avdelingene![8|]

ja jeg tenkte på det,enten en felles gave som di kan ha på jobben eller så må det bli en liten ting til hver.

nope... betaler faktisk for å ha ungene mine der fra før av. Og er ganske sikker på at de får julegave fra sjefen sin, de som alle andre som jobber[;)]
Men julekort ga jeg til hver av avdelingene til ungene.
Har nok å bruke penger på i julen, så julegave til alle ansatte i barnehagen er uaktuelt for min del.

Ja, vi ga en pose twist sammen med juelkortet til damene på avdelingen. Bare en liten oppmerksomhet, men det blir satt veldig pris på! [:)]

De passer tross alt på det kjæreste jeg har..

di har fått julekort avungene,men ser ikke på det som en "takk for jobben du gjør"

uansett det ble en julestjerne med gullglitter,konfekt og et kort med fine ord.di ble veldig glade og ville ha julesjerna på den ene avdeligen,men jeg sa det var ment til alle så di måtte sette den på pauserommet[:D]kunne jo kjøpt to men.....[8|]

Var veldig i tvil i år, har vært ganske mye dritt det siste halvåret. Men blir en liten konfekteske og kort. Fordi jeg synes jeg må, bare fordi jeg har lest det her på bv.

Fikk en konfekteske og julekortet[:D]

ORIGINAL: Vesle Helmine!

Nei faktisk ikke. Har alltid gjort det. men i år, føler jeg for å la være.

Jeg har kjøpt en eske med freia hjerte melkesjokolade til hver av dem (4 stk) og så skal jeg legge ved et kort.... Ga felles konfekt eske i fjor...

Back
Topp