Julegave til besteforeldre?

Kjøper lerret og lar de male på det...blir så fint så =) Lar de få bruke to tre farger som passer sammen, og gjerne noe annet dill dall de kan klistre på.. alltid populært.. også det tradisjonelle som alle kjøper - bilde kalender! [:)] Også kjøper jeg sånne esker i forskjellige former, som de får male og pynte, så legger vi hjemmelagede drops oppi [:)]

mamma og pappa har alltid fått noe hjemmelaga av sine barnebarn. De setter veldig stor pris på det[:)]

fot, hånd avtrykk, på bilde, lerret, trolldeig eller støp
malt bilde på lerret
fotokalender
glass med bilde
lys med bilde inni

Fra guttungen til besteforeldrene? vi pleier å skrive fra alle sammen, men fra guttungen får de innrammet barnehagebilde også...

Har ikke egne gaver fra barna...hvis dem skulle fått noe hjemmelaget fra de hvert år blir det jo fullt tilslutt og det finns jo grenser på hvor mye hjemmelaget stæsj de evt vil ha fremme. Jeg har unge foreldre og de har ikke hyllene fulle av trolldeig figurer og malte bilder.
Gir bhg bilde ved en bestemt alder, for det er noe de sier de ønsker seg.
Barna lager evt julekort eller til og fra lapper på pakkene :-)

Oldeforeldre derimot elsker det barna lager :-D og elsker å ha det fremme.
Mine barn er så heldige og har flere oldeforledre i live.
Fotokalender er en slager, det har dem faktisk bruk for hvert år også :D
Her er det 2 oldemødre som får det i år.

Tippoldefaren til barna får en fin genser :-)

Han står på gaven fra oss alle, men bruker å gi en liten ting ved siden av som bare er fra Nikolai. 
Oldeforeldrene får fotokalender med han og søskenbarnet [:)] Tror kanskje jeg må prøve meg på stearinlys med bilde på til besteforeldrene [:)] Takk for mange forslag! [:)][:)]

på Kid har de sånne pakker med juletrekuler for å male på... Dette blir den tredje jula at Sebastian har malt slike til besteforeldre/oldeforeldre for å gi bort i julegave. Det har vært kjempesuksess! [:D] Så skriver jeg "Sebastian jula 2008, 2009, 2010... osv... " på, og så blir kulene hengt rett på treet etter opp- pakkinga av julegaver... [;)]

ORIGINAL: s.m.å.e.n

på Kid har de sånne pakker med juletrekuler for å male på... Dette blir den tredje jula at Sebastian har malt slike til besteforeldre/oldeforeldre for å gi bort i julegave. Det har vært kjempesuksess! [:D] Så skriver jeg "Sebastian jula 2008, 2009, 2010... osv... " på, og så blir kulene hengt rett på treet etter opp- pakkinga av julegaver... [;)]

Så lurt!!
Synd vi ikke har Kid i nærheten, men skal se om jeg finner blanke kuler andre steder som han kan få male på [:)] Supert tips! [:D]

ORIGINAL: malii

ORIGINAL: s.m.å.e.n

Så lurt!!
Synd vi ikke har Kid i nærheten, men skal se om jeg finner blanke kuler andre steder som han kan få male på [:)] Supert tips! [:D]

Hobbybutikker selger blanke julekuler som man kan male på[;)][:)]

sniker fra februar :)

Jeg fikk et tips fra min svigermor!
Skriv ut bilde på silkepapir (må tape silkepapiret på vanlig ark slik at det går gjennom skriveren)
Stryk det deretter på et kubbelys

Ha strykejernet på svakeste varme, og legg matpapir mellom slik at du ikke ødelegger silkepapiret.

Vips! Så har du en kjempe fin og personlig julegave til de som har alt:)

Back
Topp