Julegave til barnehagevenner

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Gir dere julegaver til barnehagevenner, hvor mye bruker dere på det, og hva kjøper dere? Her er 3 åringen veldig på at han vil gi gave til dem, er 6 stykker, er ikke så ofte vi ser dem utenom, har egentlig bare skjedd en gang.
 
Nei, det har vi ikke begynt med før i skolen, og bare til en eller to, ikke halve klassen, ikke minst for da er det alltid noen som er utenfor
 
Aldri gjort( heldigvis). Her er det bursdag hele tiden, så julegaver i tillegg hadde ikke vært aktuelt.
 
Siden det er en viss uvilje i foreldregruppa mot at vi har begynt å feire bursdager når de fyller 4 synes jeg i alle fall at jeg vil holde igjen på å gi julegaver, det skaper et press.

Mi frøken kommer til å synes det er urettferdig siden søsknene gir til venner, men det får hun leve med. Jeg kan heller ordne at hun gir "egen" gave til noen i familien. Hun får mer enn nok gaver selv, ettersom hun fyller fire "dagen etter kalenderen" som hun sier. Første dag at adventskalenderen er tom når de står opp. 25.12
 
Vi har aldri gitt til barnehagebarna, men har gitt til de nærmeste nå på skolen. Enn så lenge holder vi oss til maks 100kr pr stk. Men finner ofte noe billigere på tilbud. I år kjøpte vi fine krus med søte hunder på upstairs førpris var 38kr kjøpte dem til 10kr stk og fylte med godteri :)
 
Back
Topp