Julegave til barnehagen

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Pleier du/dere å gi noe?

Første julen med barn i barnehage her:)

Har lyst å gi noe:)

Hva kunne jeg kjøpt?

Jeg har gitt hvert år. Men vi går i liten gårds bhg med tre ansatte og 8 barn:)

Hva har du gitt:)?
Oi masse forskjellig:

I fjor fikk de Hellstrøm gløgg og julestjerne hver
Året før fikk de en goodie bag med såper og tannkremer og børster etc fra Colgate Palmolive (jeg har de som kunde så fikk av de)
Ett år fikk de en pakke med lue og skismørning (naboen min driver med det)
Ett år fikk de en liten matkurv jeg hadde laget

Mange som mener man ikke skal gi noe, men her er det liten bhg så man blir så knyttet sammen OG for meg er den en selvfølge å gi en oppmerksomhet til de som tar seg av barna mine mens jeg jobber:)

Oi masse forskjellig:

I fjor fikk de Hellstrøm gløgg og julestjerne hver
Året før fikk de en goodie bag med såper og tannkremer og børster etc fra Colgate Palmolive (jeg har de som kunde så fikk av de)
Ett år fikk de en pakke med lue og skismørning (naboen min driver med det)
Ett år fikk de en liten matkurv jeg hadde laget

Mange som mener man ikke skal gi noe, men her er det liten bhg så man blir så knyttet sammen OG for meg er den en selvfølge å gi en oppmerksomhet til de som tar seg av barna mine mens jeg jobber:)
Så masse fint da:)

Her er det en større barnehage, men vil likevel gi noe.
Tenker at her blir det noe felles kanskje, og ikke til hver av personale. Da kan det fort bli litt dyrt.
Så kanskje en felles matkurv? hmm

Nei, pleier ikke. Men lurte på å gi de vin til julebordet i år:D

Jeg har ingen barn i barnehage, men jeg jobber i en.

Vi pleier å få fine personlige julekort (lagd av hjelp fra barna) og sjokolade som deles blant de ansatte på avdelingen.. F.eks: en tvist pose, nidar sjokoladepose, konfekt el.

Har ikke barn i barnehage enda, men har jobbet i en selv. Det fineste jeg fikk var julekort med en personlig hilsen til meg. Fikk også blant annet hudkrem, te, vin, kinobillett og julegodteri. En liten hilsen er uansett veldig hyggelig :)

Har pleid å gi bort små poser med hjemmelaget konfekt/sjokolade/karameller el.

Jobber i bhg selv og har fått masse forskjellig: julete, servietter og lys, vin, håndkrem, fine skåler, julepynt, kaffekrukke. Vi får har også fått fruktkurv, kurv med masse snop ol felles.

Nei vi gjør ikke det. Men her arrangeres en nissefest i regi av su, og vi samler da inn pengene og kjøper bl.a en liten blomst elns til de ansatte

Back
Topp