Julegave til barnehageansatte?

Jo, men et julekort eller en twistpose er jo ikke akkurat store utgiften, er jo mer en hyggelig hilsen for at vi er takknemlig. :)

mange andre yrkesgrupper som får det også av folk så :)
Ettersom lillegutt begynte for en måned siden, så blir det ingen gave i år ihvertfall.

Gamle damer gir til frisøren sin, unger gir til de i barnehagen, faste kunder gir til sin faste ekspeditør osv. Det er ganske vanlig å gi en oppmerksomhet til noen man setter pris på til jul :) Men det er jo ingen tvang :)
Så det er vanlig å gi en gave til hu i kassa på Rimi`n?

For at de får betalt for jobben de gjør ;) pluss at det er ikke greit at noen kommer med store gaver når noen kanskje ikke har råd til noen gave. Det er no det som er vedtatt her :)
skjønner igrunnen dette vedtaket her. men jeg syns det er veldig koselig å gi en liten ting.
Jeg jobber personlig i en jobb vi ikke har lov å motta pakker o.l (det er ikke barnehage) utrolig kjedelig å si nei når leverandører kommer med pakker.......

Synes både glasset og posen så fin ut :)

Har ikke bhgbarn så det blir ikke noe i år. Men drops er en fin gave det:)

Vi har alltid gitt både sommer og julegaver.

Sjokolade, håndkrem, llsokker ++

Jeg lager fruktkurv til pauserommet :) Har tre barn i samme barnehage, på forskjellige avdelinger - hadde blitt dyrt å kjøpe noe til alle :P

Nei det er ingen som må, vet det er svært få i vår barnehage som gjør dette. Så ingen tvang ;) Jeg hadde blitt litt lei meg om barnehagen her hadde satt slike regler, for jeg liker å gi en ekstra oppmerksomhet til jul :)

Tenk de som ikke har råd til å gjøre det da? Hva føler de? Nei, synes faktisk det er greit jeg. Julekort er helt greit :)

Tenk de som ikke har råd til å gjøre det da? Hva føler de? Nei, synes faktisk det er greit jeg. Julekort er helt greit :)

Må man gi noe som koster? Hvorfor er det slik i dag at man skal ha så mye regler fordi tilfelle en eller to ikke ha råd? Hva med å gi et julekort,tegning eller gi ingenting om de føler for det? Men vi som vil gi kan da vel få lov til å gi noe uten at man må ha regler mot det også?

Må man gi noe som koster? Hvorfor er det slik i dag at man skal ha så mye regler fordi tilfelle en eller to ikke ha råd? Hva med å gi et julekort,tegning eller gi ingenting om de føler for det? Men vi som vil gi kan da vel få lov til å gi noe uten at man må ha regler mot det også?

Nå må du lese hva jeg skrev? Julekort godtar de;) det er ikke jeg som bestemmer reglene! Men jeg synes de er greie å forholde seg til.

Nå må du lese hva jeg skrev? Julekort godtar de;) det er ikke jeg som bestemmer reglene! Men jeg synes de er greie å forholde seg til.

Du sier jeg skal tenke på de som ikke har råd? Og ut i fra dette får du mitt svar! Leste innlegget ditt jeg ;)
Og svarte dermed på at må det koste noe? Hvorfor skal jeg tenke på de som ikke har råd, alle må jo gi hva de vil eller ikke vil. Er flere år jeg har lagd noe av materiale funnet i naturen har ikke kostet meg en krone.

Du sier jeg skal tenke på de som ikke har råd? Og ut i fra dette får du mitt svar! Leste innlegget ditt jeg ;)
Og svarte dermed på at må det koste noe? Hvorfor skal jeg tenke på de som ikke har råd, alle må jo gi hva de vil eller ikke vil. Er flere år jeg har lagd noe av materiale funnet i naturen har ikke kostet meg en krone.

Julekort vil jeg ikke si er en julegave. Men er ikke alle som er like kreative heller. Men jeg synes det er en uting å gi ansatte gaver. Å da synes jeg det er greit med regler ;)

For at de får betalt for jobben de gjør ;) pluss at det er ikke greit at noen kommer med store gaver når noen kanskje ikke har råd til noen gave. Det er no det som er vedtatt her :)
Det samme var i en barnehage jeg jobbet i :)

Jeg tenker å gi julekaffe eller te i år! Syns det er en fin ting å gjøre for å vise de ansatte at jeg setter stor pris på den jobben de gjør. Ja de får betalt for det de gjør, men tenk for en viktig og fantastisk jobb de faktisk har! De er der for barna hver dag, viser omsorg og omtanke, lærer dem om livet, leker med dem, tar vare på dem osv osv! Meget undervurdert jobb som fortjener en oppmerksomhet og en påminnelse om hvilken super jobb de gjør! Bruker gledelig litt tid eller penger på å ordne en oppmerksomhet eller gave på tross av stram studentøkonomi. Er veldig heldig med min barnehage! ♡

Vi ga til forrige avdeling i fjor (småbarn)

Jeg er ikke fornøyd med de ansatte på storebarn, og gir ingenting i år ;)

Jeg har ikke helt bestemt meg for om vi skal gi individuelle gaver til de tre ansatte eller om de får noe sammen...Hellstrøm gløgg var en god idé så det skal jeg sjekke opp :)

I fjor fikk de hver sin eske melkehjerter og jule-te :)

Back
Topp