Julegave til barnehageansatte?

Har ikke barnehagebarn lenger. Men de hår fått et julekort vært år. Noe de har satt pris på. Jeg har selv ikke mye å rutte med og også i vår barnehage var det bestemt at vi ikke skulle gi gaver. Det ble en stor gave fra alle under juletrefrstene som var i regi av fau. Som de ordna til vær av avdelingene. Å det var somregel noe barnehagen ønska seg.

Tenker gi no kaffe/te/sjokolade og et julekort :-) bare en liten ting de kan kose seg med på pauserommet før/i julen :-)

Sier ikke det må det, men er ikke alle som kan lage noe heller? Men nå er det slik i min kommune. Så da slipper jeg å tenke mere på det ;)
Glad jeg ikke bor i din kommune =) Synes det er fint å gi de som tilbringer nesten mer tid med barna mine en liten oppmerksomhet før jul enn å bare la det gå, å jeg vet at ikke alle i bhg gjør det, så er ingen tvang.
Høres helt rart ut at det har blitt en kommune regel at ikke mann kan få gi noen en julegave, har aldri vært noen tvang noen plass om å gi ei julegave, det er noe mann velger selv.

Back
Topp