Julegave til barnehageansatte?

Agnete

Forumet er livet
Hva skal dere gi? Om dere skal gi noe da :) Jeg har lurt litt på om jeg skal gi drops, med et julekort til? Synes disse er både gode og litt sjarmerende :) ImageUploadedByBV Forum1417798269.600799.jpgImageUploadedByBV Forum1417798285.648692.jpg Men usikker på om jeg skal gi glass eller posen.

Vi gir en eske med melkehjerter fra Freia og julekort fra ungene. :) Tidligere har vi gitt Twist :)

Så koselig at du gjør det, jeg jobber selv i bhg. og synes det er så koselig å få en liten oppmerksomhet fra foreldre og barn <3 :D Vi blir jo så glade i ungene som vi jobber med :)

De får en liten kurv med kort, brente mandler og kaffe:)

Dette blir første året vi tenker på noe sånt men blir nok hjemmelaget julekaker på deling tror jeg :)

For at de får betalt for jobben de gjør ;) pluss at det er ikke greit at noen kommer med store gaver når noen kanskje ikke har råd til noen gave. Det er no det som er vedtatt her :)

Så synd, det er jo så koselig å få en oppmerksomhet til jul :)
Jeg setter veldig pris på det i min jobb, selv om jeg får betalt :)

Pleier å fylle en kurv med julegodt til hver av avdelingene:D

Jeg synes det er greit jeg :) man skal jo ikke føle at man må liksom...

Nei det er ingen som må, vet det er svært få i vår barnehage som gjør dette. Så ingen tvang ;) Jeg hadde blitt litt lei meg om barnehagen her hadde satt slike regler, for jeg liker å gi en ekstra oppmerksomhet til jul :)

Visste ikke at det er vanlig å gjøre det. Får være bra nok at vi betaler lønna deres:)

Gamle damer gir til frisøren sin, unger gir til de i barnehagen, faste kunder gir til sin faste ekspeditør osv. Det er ganske vanlig å gi en oppmerksomhet til noen man setter pris på til jul :) Men det er jo ingen tvang :)

Back
Topp