Julegave til barnehage ansatte??

Årolilja

Forumet er livet
Snakket barnehage med noen kollegaer her om dagen og de skulle gi en gave til jul
til de ansatte på avdelingen til barna sine. Er dette vanlig?

vi gir ikke julegave, men vi har gitt en julestjerne og julekort fra oss tidligere[:)] Skal sies at vi har et godt og nært forhold til de ansatte på avdelingen[:)]

Jeg lurer oxo litt på dette...

Jeg gjorde det i fjor, og kommer til å gjøre det i år også [:)]
I fjor lagde jeg godteblomster til de, og i år lager jeg er pose med snop
som jeg pakker og pynter fint. Og så henger jeg på en julehilsen fra oss [;)]

Det er ingen som forventer det, men alle synes det er veldig koselig [:D]

Tenker at jeg kjøper en ting til de på avdelingen hans ja. Vet ikke hva enda, men blir nok en samlet gave til de.
En liten oppmerksomhet fordi de er så flinke der... De passer tross i alt sønnen min hver dag sånn ca 30 timer i uken.. Så ja, jeg føler at det er riktig. Trenger ikke være så mye. En blomst eller noe sånt[:)]

Jeg gjør det. Men bare de på hennes avdeling, de er 4 stk. Syns de fortjener det for å ta så godt vare på det fineste jeg har. [:)]
Bruker ca 100 per pers. I år har jeg og tuppa hatt juleverksted og laget fine konfekt esker som vi har puttet sjokolade inni.
Her er bilde, har laget til litt familie også:

Jeg tekte jo starks jeg hørte det at det var en god ide.
De er 4 stk på avd med en del utskiftninger utskiftninger så jeg tror jeg tar en felles gave..

ORIGINAL: Årolilja

De er 4 stk på avd med en del utskiftninger utskiftninger så jeg tror jeg tar en felles gave..

Det var mye utskiftninger[8D]

ORIGINAL: McBaby

Jeg gjør det. Men bare de på hennes avdeling, de er 4 stk. Syns de fortjener det for å ta så godt vare på det fineste jeg har. [:)]
Bruker ca 100 per pers. I år har jeg og tuppa hatt juleverksted og laget fine konfekt esker som vi har puttet sjokolade inni.

Oi det var jo veldig koselig da, og personlig!
Synd jeg ikke klarer å lage sånt.
En vanlig konfekt eske blir kansje litt upersonlig..eller jeg kan gi vin..

ORIGINAL: DivaX

hahaahhaha ikke så lett å gjøre flere ting på en gang [:D]

ORIGINAL: DivaX

*fniiiis*

Tror kanskje jeg scrapper noen toffefee esker og gir dem til jul [:)]

ORIGINAL: McBaby

Oi det var jo veldig koselig da, og personlig!
Synd jeg ikke klarer å lage sånt.
En vanlig konfekt eske blir kansje litt upersonlig..eller jeg kan gi vin..

Det var ikke så komplisert. Kjøpte esker, maling, klistremerker og bånd på Panduro. Så var det bare å sette i gang frøkna med malekost. [:)]

Når jeg jobbet i bhg så fikk vi både julegave,påskegave og sommergave av mange av barna..
Å ett år så fikk jeg 18 L rødvin til sammen + andre gaver[:)]

De årene Noah har gått i bhg har jeg gitt enten en blomst,konfekt eller vin i gave til de ansatte..
Det er vår måte å sette pris på de voksne som tar seg av barnet mitt[:)]

Back
Topp