Julegave til barna ? :)

ORIGINAL: Venter_på_3de_spire

ORIGINAL: Chinchilla

Til Emilie har vi kjøpt:
Nye ski, staver og sko
Dukkehus (sylvanian families)
Et sett dukker til dukkehuset
Tingeling boks med dagbok og stæsj
Buzz Lightyear
Tingeling og alle de andre fevennene hennes i smådukker
Gjett Hvem spillet (fra Sebastian)

Til Sebastian har vi kjøpt:
Høye skinnsko med Mikke Mus- fra Roma
Roma hettegenser og fotballskjorte
Mikke Mus støvsuger
Mega blocks vogn med klosser
Mega blocks klossesett med Ole Brum
Trommesett med stol

Husker ikke mer..... synes det så litt lite ut her- har sikkert glemt noe! Men vi har ønsket oss litt klær og utstyr fra familie. De får nok alt de trenger og mer til- kjenner jeg familie og venner rett. [:)] Sebastian vokste plutselig ut av nesten alle klærne sine, så halve adventskalenderen hans er jo klær, HAHA! [:D]

Lite????

Har kjøpt Tony Hawk spill til Wii til gutta sammen og en stor bamse med navn og fødseldato på til Sigrid.
Så får de hodelykter fra nissen.

Jamen altså- jeg har moderert meg i år.......

Kremt.... nå kom jeg på to ting til..... Hovedgaven til Sebastian er jo Gyngehest- Blinken fra Toy Story! Og så får han Handy manny pysj!

Og så får Emilie et sånt styling sett- det er altså to "byster" altså sånne dukker som designere bruker til å designe klær, men disse er jo veldig små da- sånn type barbiedukke str. og så er det med mye stoff og stæsj, så kan hun style de som hun vil! :)

Plutselig følte jeg meg gnien her[8D]

Til Emilie har vi kjøpt:
Nye ski, staver og sko
Buzz Lightyear

Mikke Mus støvsuger
Trommesett med stol

Husker ikke mer..... synes det så litt lite ut her- har sikkert glemt noe! Men vi har ønsket oss litt klær og utstyr fra familie. De får nok alt de trenger og mer til- kjenner jeg familie og venner rett. [:)] Sebastian vokste plutselig ut av nesten alle klærne sine, så halve adventskalenderen hans er jo klær, HAHA! [:D]

Lite????

Har kjøpt Tony Hawk spill til Wii til gutta sammen og en stor bamse med navn og fødseldato på til Sigrid.

Ha ha, så bra[:)]     Har blitt endel shopping til snuppa her og gitt.... kanskje kalle det litt trøsteshopping for mor og far etter den dårlige nyheten på UL... så ble endel leker, klær, akebrett, gyngehest, bøker,og enda mere leker[;)]                                                                                                                                                                                                                                                   

Til Emilie har vi kjøpt:
Nye ski, staver og sko
Buzz Lightyear

Mikke Mus støvsuger
Trommesett med stol

Lite????

Kremt.... nå kom jeg på to ting til..... Hovedgaven til Sebastian er jo Gyngehest- Blinken fra Toy Story! Og så får han Handy manny pysj!

Og så får Emilie et sånt styling sett- det er altså to "byster" altså sånne dukker som designere bruker til å designe klær, men disse er jo veldig små da- sånn type barbiedukke str. og så er det med mye stoff og stæsj, så kan hun style de som hun vil! :)

Ser for meg at det fort kan bli litt slik her også.. Men jeg klarer nok ikke vente til jul:P Hun får noe hele tiden føler jeg..[X(] Men det er min mor som har tatt av. Har ALLTID med seg noe. Sist hun var her fikk hun Månetoppen-ull: kjole, votter, lue, polo, bukse og sokker.

Elias får hinkel pinkel bamse , timmy tid bamsen , film, dinosaurus figurer ( litt store og leke med ) . + vi skal kjøpe enten lekekjøkken eller gyngehest.. vet ikke enda.[8D]

Emilie får:
Stokke tripp trapp stol
Lekekjøkken
kler
dukke
Gamle skinn dukkevogna som eg hadde når eg var lita jente=)

De får en leke hver, som ikke er så dyr[;)] Er vel ikke så lenge til de begynner å ønske seg masse dyre ting så gidder ikke bruke så mye når de ikke skjønner det alikevel[:D]

Av oss får lillegutt dette "aktivitetssenteret" - der har han litt å holde på med og bryne seg på. [:)]
I tillegg får han bukse, 2 par strikkede votter/vanter, ett par skikkelige votter og 4 par antisklisokker av oss.
Han får stadig ting når han trenger det i tillegg til at vi sparer 1000 kr hver måned til han så dette holder synes vi.
Av andre gaver vet jeg at han bl.a. skal få trehjulssykkel og sykkelhjelm av besterforeldre og tante og onkel. [:)]

ORIGINAL: BabyCala

Av oss får lillegutt dette "aktivitetssenteret" - der har han litt å holde på med og bryne seg på. [:)]
I tillegg får han bukse, 2 par strikkede votter/vanter, ett par skikkelige votter og 4 par antisklisokker av oss.
Han får stadig ting når han trenger det i tillegg til at vi sparer 1000 kr hver måned til han så dette holder synes vi.
Av andre gaver vet jeg at han bl.a. skal få trehjulssykkel og sykkelhjelm av besterforeldre og tante og onkel. [:)]

Den så jammen meg fin ut, hvor selger de denne???

Snuppa mi får jo ting hele tiden egentlig...men noen julegave har vi faktisk ikke kjøpt enda... Gidder ikke kjøpe noe stort og dra over fjellet til stavanger og så tilbake til oslo igjen...det får vente til hun skjønner mer av det... pappa'n hennes mener bestemt at hun ønsker seg en moster-truck..jeje..

Hun skal få klær, men hva annet har jeg ikke peiling på hva vi skal kjøpe til jenta vår. Alt vi hadde tenkt å kjøpe har noen andre kjøpt.

ORIGINAL: Meister

Den så jammen meg fin ut, hvor selger de denne???

Vi kjøpte den på en "Yes! Vi leker" lekebutikk til 399. Her er mer info og bilder:
http://www.simbatoys.de/en/brands__products/eichhorn/playworlds/detail.shtml?sArtNr=100003685 [:)]

Av oss har han fått Reima-vinterdress i førjulsgave [:)]

Til jul får han votter med ullfôr, bæremeis og en leksak. De to siste skal vi ut å kjøpe i dag [:)]

Ellers så får han masse fra besteforeldre, tanter og onkler [:D]

Back
Topp