Julegave til babyen

Frkn

Forelsket i forumet
Hei!

Dere som venter baby før julaften, kjøper dere julegave til babyen? I såfall, hva kjøper dere? Praktiske gaver eller?
 
Jeg kjøper ikke noe gave til babyen. Vil jo si at alt som er kjøpt inn kan regnes som gave :p
 
Her kjøpes det heller ikke gave fra oss. Men andre i familien har kjøpt.
 
Selvfølgelig må han få gave.
Her blir det litt klær og en liten leke fra brødrene :)
 
I utgangspunktet kjøper vi ikke julegave, siden han ikke forstårnoe av det [emoji5] men om storebrødrene vil kjøpe en liten leke eller noe han trenger, så skal de få lov til det [emoji16] regner med at de hjelper han med å åpne gaven å [emoji16]
 
Skjønner dere som har barn fra før, at man Hr lyst å gi en liten gave. Har bare kjøpt inn absolutt alt hun trenger, så aner virkelig ikke hva vi skal kjøpe :D kanskje vi bare kjøper noe symbolsk til henne? En fin rangle eller noe?
 
Nei, det tror jeg ikke. Han får julegaver av alle andre. Det får holde :p
 
Vi kommer ikke til å kjøpe noe til babyen i julegave. Nå har vi allerede kjøpt ny barnevogn og stelleveske. Med tre gutter fra før har vi jo alt vi trenger til mini, og å kjøpe bare for å kjøpe når mini ikke skjønner noe av det uansett blir unødvendig. Jeg regner med at mange rundt oss vil kjøpe barselgaver uansett, så da blir det sikkert nok gaver uansett :)

Kan hende pappan og brødrene fikser julegave fra de til han mens jeg er på sykehuset da ;)
 
Nei, det tror jeg ikke. Han får julegaver av alle andre. Det får holde :p
Er det jeg også tenker [emoji14] vet jo ikke når hun kommer heller. Kanskje vi ikke er hjemme på julaften [emoji14]
 
Skjønner dere som har barn fra før, at man Hr lyst å gi en liten gave. Har bare kjøpt inn absolutt alt hun trenger, så aner virkelig ikke hva vi skal kjøpe :D kanskje vi bare kjøper noe symbolsk til henne? En fin rangle eller noe?


Ein liten rangle er jo alltid kjekt :)
Eller en smokkesnop, tuttekopp med skål (til grøttiden)
Trenger ikke være så mye
 
Vi har ikke kjøpt julegave til babyen, men har besteforeldre som jeg vet har kjøpt.

Vi har ønsket oss ting vi vet vi trenger etterhvert; leker, litt større lue, varme tøfler og votter:)
 
Er det jeg også tenker [emoji14] vet jo ikke når hun kommer heller. Kanskje vi ikke er hjemme på julaften [emoji14]

Nei, det er ikke sikkert :) Bruker heller litt ekstra på storesøster i år, tenker jeg. Ikke bare bare å bli storesøster når man bare er 2 år.
 
Vi kjøper ingenting, hadde sikkert kjøpt en liten ting om han hadde storesøsken. Vet foreldrene/søsknene min kommer til å kjøpe noe da :)
 
Hei!

Dere som venter baby før julaften, kjøper dere julegave til babyen? I såfall, hva kjøper dere? Praktiske gaver eller?
Vi har kjøpt en Trunki koffert :)
 
Har kjøpt en liten dukkeseng som jeg har lagt litt kluter og smekker og slikt oppi. Storebror hjelper nok å åpner den :)
 
Jeg vet ikke om babyen kommer til julaften, men jeg frykter ikke at han får for lite gaver.. orker ikke kjøpe noe for å pakke det opp selv når han uansett ikke skjønner noe..
 
Jeg kommer ikke til å kjøpe til han (ikke at jeg tror han kommer før jul) og hadde nok ikke gjort det om han var her allerede heller. Men jeg har kjøpt gaver fra han til besteforeldre og tante/onkler og blir skuffet om de ikke gir noe tilbake. Jeg kjøper alltid julegaver til tantebarn selv om de er i magen fremdeles :)
 
Back
Topp