Julegave til babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Kommer dere til å kjøpe julegave til babyen i magen i år? Evnt hva:)

Det har jeg ikke tenkt på ennå, mye som skal kjøpes inn - men om det blir noen julegave får vi se :-)

Tror ikke vi gjør det, men kanskje ungene har lyst til å kjøpe noe. Og vil tro tanter og besteforeldre kanskje gir noe;)

Nei det blir vi nok ikke å gjøre.

Gjorde det sist, og gjør det sikkert igjen;)

Har jeg virkelig ikke tenkt over som logisk. Gjorde det ikke da storesøster lå i magen. Hvis vi gjør det i år må det i så fall være fordi hun synes det et stas at babyen også får gave.

Nei får vente til neste år når babyen er kommt ut :p kommer til og kjøpe mye til babyen uansett men ikkje kalle det julegave

Nei, det kommer vi ikke til å gjøre. Men blir ikke overrasket om vi får gaver til babyen fra familien :) eller.. Kanskje ikke til babyen, men ustyr til oss som er beregnet til babyen :) er vårt første barn, så vi har ingenting fra før ;)

Da jeg føler jeg har alt jeg trenger sånn ellers tenker jeg at jeg kommer til å ønske meg babyting som vi trenger. Isteden for mye vas

Nei kommer nok ikke til å kjøpe julegave til babyen i magen, den får vente til den kommer ut xsmile5

Ikke tenkt over det, men skal jo kjøpe ny vogn og sånn, så tror ikke det blir noen annen gave nei..

Nei, det synes jeg hadde vært veldig unaturlig

Nei

Nei blir nok ikkje det :) når jeg var gravid med nr.2 fikk storesøster julegave fra lillesøster i magen :) <3

Back
Topp