Julegave til babyen <3

Milje

Elsker forumet
Ser at det ligger en tråd om dette ute på mars...
Legger merke til at de fleste dropper dette, hva tenker dere om dette?

Vi har ikke kjøpt noen julegaver til barna i magen de tidligere svangerskapene, men har faktisk fått ett par små-gaver fra besteforeldre og søsken....
Trodde det skulle bli rart, men egentlig var det veldig koselig:) Da ble det liksom litt fokus på den lille som ligger i magen også...
Håper derfor det kanskje ligger en liten pakke eller to igjen til slutt under treet i år også <3

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe julegave til babyen i magen. Kjøper det jeg trenger til babyen litt og litt når jeg føler behov for det. Men det hadde kanskje vært hyggelig med en liten pressang som storebror kan få lov til å åpne til babyen. Han synes sikkert at det vil være litt stas :)

Jeg kommer ikke til å kjøpe noe til babyen.

Julegave, altså ;)

Jeg kjøper ikke, men ser ikke bort ifra at det er endel babysmått under treet fra besteforeldre

Jeg kjøpte ikke julegave til datteren min de to første årene etter hun var født heller (da var hun 3 uker og 1 år og 3 uker) :) Hun fikk så mye av alle andre og skjønte uansett ikke noe av det. Kjøpte heller ting til henne når hun trengte det eller jeg hadde lyst. Babyen i magen får ingenting i år, men har ønsket meg TrippTrapp stol til meg og sambo (som babyen skal bruke, selvsagt) av mine foreldre :)

Kjøper ikke noen julegave fra oss før hun er født nei.

Ingen julegave til babyen her heller.

neei, kommer nok ikke til å kjøpe noe gave til babyen. Men om andre gjør det, så er jo det kos da

Back
Topp