Julegave til baby?

Førstegongs

Første møte med forumet
Gir dere julegave til babyen deres? Den skjønner jo uansett ikke noe av det, men føler jeg må kjøpe noe.. barnet mitt er 9mnd på julaften.
 
Tror faktisk ikke vi gjorde det da han var 11 mnd, men det var jo også fordi jeg visste at han skulle få en Haug med gaver fra hele storfamilien :)
Julene etterpå har han fått!
 
Min var 5 måneder da han feiret sin første jul, han fikk en spilledåse :)
 
Mine har ikke fått av oss foreldrene det første året, fordi de uansett alltid får det de trenger og ikke skjønte noe av jul. De fikk til sin neste jul da :)
 
Nei, når de er under året, så gir jeg ikke (til egen baby). Altså.. det blir *jeg* som må åpne den, og det føles jo bare teit. Men når de er over året, så kan de jo rive papir selv og sånt.
Man kan jo evt sette penger på sparekontoen deres heller.
 
Nei. Ikke før de er rundt 3 år og skjønner litt.

Mine kommer nå litt før jul,.ognde har fått ny vogn, nye bilstoler, vippestol, klær, ny vaskemaskin, ny vask og stell på vaskerommet, osv osv.. vi snakker 100 000 rundt der så føler de har fått nok :laughing021
 
Vi setter inn penger på sparekontoen på julaften de 2 første årene, og gir en bitteliten gave i tillegg. Typ en pose smoothiebiter/annet babysnacks (hvis de var store nok).
Minstemor får mye gaver rundt jul uansett, hun har bursdag (blir 1 år) på lille julaften :joyful:
 
Nei, når de er under året, så gir jeg ikke (til egen baby). Altså.. det blir *jeg* som må åpne den, og det føles jo bare teit. Men når de er over året, så kan de jo rive papir selv og sånt.
Man kan jo evt sette penger på sparekontoen deres heller.
Det gjorde vi de første årene til våre, vi satte inn penger. De har fått så ekstremt med gaver at jeg ikke så noe vits i å kjøpe bare for å kjøpe, da var det bedre med penger på konto :)
 
Back
Topp