Julegave til baby

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Hva gir dere til baby i julegave? Vi ser ikke vitsen i å handle mye til baby, ikke skjønner hun det og hun trenger ingenting.. Har kjøpt litt klær, en leke og en tyggeleke og det holder synes jeg.. Treåringen er en annen sak ...
 
Tror vi skal kjøpe rytmeegg og en aktivitetstavle. Tror vi får klær av familien :)
 
Vi kjøpte ny sengekant som hun skal ha når hun senere skal over i grindsenga.. Har bare en sånn myk løs ekkel sak.. Og mtp kveling føler jeg meg ikke trygg på den.. Den vi har nå er sånn tykk sak som står av seg selv
 
Jeg brukte poengene mine i liberoklubben og handlet gaver til mini i poengshopen. Gratis for meg, gaver til han. Det er jo mer for vår del da, og at storesøster skal se at han får gaver han også. Han får ei rangle, en uro, uv-klær som passer til sommeren og ei pekebok. :)
 
Vi dropper gave til henne i år. Ingen storesøsken her som kan stille spørsmål ved hvorfor baby ikke får noe. Kjøpte henne nettopp en vognpose, den får offisielt være julegave dersom noen spør ;) Er jo uansett vi som åpner gavene hennes, ingen vits i å pakke inn noe fra oss da syns jeg :p
 
Vi kjøper ikke noe som skal være under juletreet, regner med det blir nok fra familien ellers.. Men vi har kjøpt ny bilstol til ham, det får være julegaven fra oss:)
 
Vi har latt storesøsken få velge en baby leke som de har pakket inn og blir det mini får☺ Tenker at han får masse av familie og venner så derfor blir det bare en liten ting.
 
Vi dropper gave til henne i år. Ingen storesøsken her som kan stille spørsmål ved hvorfor baby ikke får noe. Kjøpte henne nettopp en vognpose, den får offisielt være julegave dersom noen spør ;) Er jo uansett vi som åpner gavene hennes, ingen vits i å pakke inn noe fra oss da syns jeg :p

Enig! Vi er i samme situasjon :)
 
Kjøper sikkert en liten bok, ikke no store greier. Evt babyinnsats og spisebrett til stokke-stolen, det skal vi ha uansett. Bruker jo formuer på babygreier hele tida syns jeg.
 
:rolleyes:Tror vi dropper det:p Kjøper jo noe/det hun trenger kontinuerlig gjennom året.
 
Back
Topp