Julegave til baby

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Har dere tenkt på det, dere som ikke har født enda, og kanskje ikke har termin før litt uti januar? Jeg har termin den 4, men vet ikke helt om jeg synes det er fornuftig å kjøpe julegave til henne enda? Hun får jo alt hun trenger til fødselen, og helt sikkert noen gaver fra andre også. Evt hva kjøper dere til baby i julegave? Tror hun får litt fra besteforeldre også..

Her venter vi nr 1 6 jan, det meste er handlet inn nytt..så ser ikke helt behovet for å handle inn julegave..
Så får vi heller se hva som skjer om hun skulle dukke opp før 24 des;)

Nei, vi kjøper ikke julegave til baby, og hun kommer 22/12. Vi kjøper alt hun trenger og kommer garantert til å få noe av andre. Ser ikke poenget med at jeg skal kjøpe noe, for å så pakke det inn og pakke det opp igjen.

Vi kjøper heller ikke gave til babyen, er mye den skal få likevel når den kommer til verden :-)

Nei, da er det fler som tenker som meg ;-) ville ikke ha dårlig samvittighet, bare. Kommer hun før jul, må jeg nok ordne, men tror ikke ho gjør det:)

Nææ... Eneste "julegaven" han får er vel det jeg strikker til han, senga og bagdelen til vogna :P Men dette må vi ha uansett så :D

Skulle jeg få før jul (noe jeg ikke tror) så blir det å kanskje å kjøpe en bitteliten ting. En leke eller noe sånt :) men nei. Han hadde vært så liten og sovet gjennom hele kvelden at det ikke er noe vits. :) Men er koselig da :) :D For det blir jo på en måte til meg/deg :P ;)

Nei, julegave til baby er jo mer julegave til oss foreldrene. Hadde følt det som å kjøpe gave til meg selv:P
Kjøpte ikke julegave når storesøster var 4 mnd på julaften heller.
Neste år blir det sikkert en gave da, da er de jo 1 år:)

Ikke noen gave fra oss, blir rart å pakke opp ting vi har kjøpt selv til noen som ikke er der en gang :p Hun får noen gaver fra andre da, både ting vi har ønska oss og ting vi hadde kommet til å få uansett (feks hjemmestrikka saker fra mamma). Like greit at vi får ting vi faktisk trenger, og i år det babyutstyr som står på ønskelista :D

Nei. Selv om hun hadde kommet før termin så hadde hun jo ikke skjønt vitsen enda :-)

Back
Topp