Julegave shopping og gravid..

Nå er det meste i boks :) jeg var på outleten i Vestby i dag og kjøpte noe av det siste. Samboer har noen igjen han skal kjøpe selv.
Men baby liker ikke shopping. Helt rolig hele dagen. Så nå er jeg på båten mellom Moss- Horten, så er det rett hjem å finne fram doplern og «se til» latsabben min:Heartblue
Her er baby alltid rolig så lenge jeg er i bevegelse. De liker jo når vi beveger oss, så jeg tenker de blir vugget i søvn. :)

Her er baby alltid rolig så lenge jeg er i bevegelse. De liker jo når vi beveger oss, så jeg tenker de blir vugget i søvn. :)

Du har nok rett Troikan :) da jeg kommhjem fra turen og satt med ned og slapper av tok det ikke lang tid dør det va turning og kickboksing der inne hehe

Sniker litt hos dere fra april (termin 3/4 og første kom 6 dager før OUL termin). Jeg var en tur alene i London sist uke [emoji28]. 24 timer totalt, [emoji85]. Var sliten når jeg kom hjem, men får så mye energi av den byen at det utjevnet seg fint [emoji4].

Har ikke begynt[emoji85]

Det er utrolig tungt å gå timesvis og traske på juleshopping nå, og spesielt med en rampete 5 åring på slep som har egne planer. Men jeg holder ut.

Nettshopping. Orker ikke å dra på storsenter til å kjøpe julegaver. Har bekkenløsning og skoliose som gjør meg vanskelige å gå.

Jeg har begynt å få vondt i korsryggen av å gå mye. De to siste lørdagene har jeg måttet sette meg ned og hvile ryggen et par ganger i løpet av handleturen, og det selv om det ikke har vært snakk om maratonhandling.

Heldigvis har jeg bare 3 presanger igjen (har kjøpt mye på nettet også), og det skal jeg klare med å gå i bare 2 butikker.

Jeg er glad vi gjorde unna stor-ikearunden for flere uker siden, for å kjøpe seng, stellebord, osv, for det hadde ikke gått nå. Og det er litt kav å kjøre frem og tilbake til ikea fra der vi bor for å bare ta smårunder der.

Back
Topp