Julegave shopping og gravid..

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Hvordan ligger dere an med julegaveshopping?og hvordan fungerer det for dere å gå i butikker for tiden?:p Her blir det nok få butikkturer før jul...

Ligger faktisk ganske OK an med gavene i år. Har kjørt strukturert planlegging og tatt to store skippertak sammen med mannen. Merker absolutt det er tyngre å shoppe nå enn det har vært tidligere. Kjenner det fort i bein, hofte og korsrygg.

Kjøpt to gaver bare.. Mangler mange! Jeg går med krykke pga bekkenløsning og shopping er det siste som frister meg.. Men må få kjøpt disse gavene da.. tenker bestille mest mulig fra nettet, men ikke bare bare det heller

Mangler alle [emoji23] Hurra for nettshopping!!

Straks ferdig her [emoji1319] Handlet alle på nett, så deilig at det kommer i posten. Hater å være ute blant alle disse julegave folka [emoji28]

Nå er det meste i boks :) jeg var på outleten i Vestby i dag og kjøpte noe av det siste. Samboer har noen igjen han skal kjøpe selv.
Men baby liker ikke shopping. Helt rolig hele dagen. Så nå er jeg på båten mellom Moss- Horten, så er det rett hjem å finne fram doplern og «se til» latsabben min:Heartblue

Ble ferdig med nesten alt under Black Friday. Har igjen 2-3 stk. Netthandlet det meste, men klarer fint å gå LITT i butikken. Men 2 timer er max.

Har fått unnagjort en del, men mangler noen av de viktigste. Har eksamener frem til en liten uke før jul, så vet ikke når jeg skal rekke det!

Så godt som ferdig. Men er glad mye kan bestilles på nett

Nettshopping og handel allerede i oktober gjorde susen. Har eksamener i desember så kan ikke ta meg tid til det da

Tror jeg må handle resten på nett:p ellers blir det nok en planlagt julegave dag med minst mulig gåing:p

Bekkenet mitt liker ikke denne shoppingen. Tar en time i ny og ne og drar rett hjem etterpå. Fikk handlet hele 4 kalendergaver i dag så må handle 8 til i morgen. Har gjort ferdig selve gavene heldigvis, da har vi reist to stykker på noen av de og han har gått og ordnet mens jeg har ventet på en krakk.

Tror jeg skal prøve å gjøre meg ferdig i helga/til uka :)
Slitsomt, hater jakka, så må ta bilen, parkere i p.hus og legge igjen jakka der [emoji14] fristende å hente ut vogna å legge igjen alt der [emoji85]
Men har ikke igjen så mye, egentlig bare sånne kose-gaver :)

Ferdig [emoji7]

Jeg er egentlig en person som kun handler i butikk, og ikke på nett. Synest det er SÅ viktig å støtte opp om lokale butikker, for om ikke så forsvinner de [emoji17] Men i år måtte jeg ta til takke med nettshopping for bekkenet sin del [emoji22]

MEN: alle gavene er nå kjøpt inn, og alle jeg har mottatt i posten er også pakket inn og klar til levering [emoji7]

Huff, har nesten ikke begynt [emoji85] står på planen for neste uke.
Takler dårlig å gå mye så det kan bli interessant [emoji849]

Ferdig i dag [emoji108] Drar til Sør-Afrika neste helg - utrolig deilig å ha alt klart. Har til og med pakket inn alt med unntak av de tingene som ikke har kommet fra netthandel enda.

Ferdig tidlig for en gangs skyld. :D

Har ikke startet, men har avtalt med mannen at vi tar en runde med nettshopping i kveld[emoji6] Skal bli godt å få det litt på plass[emoji5]

Back
Topp