Julegave fra jobben?

I fjor fikk jeg en førstehjelpspakke og liten lommelykt! Ligger i bilen begge deler! Helt supert.

Tja, dei som jobbar seinvakt på julafta får ein liten ting. Eg har tenkt å foreslå å bruke meir penger på pasientene si gave, og kutte ut til oss.
Syns det er flaut med forventningsfulle fjes, så får alle eit sokkepar;)

Sjefen kjøper inn masse godteri og brus som dei som jobbar i julehelga kan dele da:)

Har pleid å få to flasker vin, men vet ikke om min nye arbeidsgiver gir noe.

Jobber i kommunen nå og får en type gavekort en kan bruke på forskjellige aktiviteter kommunen tilbyr.
I min forrige jobb fikk jeg universal gavekort på 1000,- :)

Ååå det var da hyggelig:) Jeg jobber hos en ung dame med flere barn, så forventer ikke noe jeg:) Kjøper også du gave da?
Hun jeg jobber hos har ingen barn:) Ja, vi kjøper bursdag og julegave til ho alle sammen. Og ho kjøper til oss:) det er veldig hyggelig!

Vi fikk faktisk julegave :) En gavepakke fra apoteket :)

Julebord derimot måtte vi betale selv.. Men sefølgelig er det alltid noen som uteblir :( (Jobber på sykehjem)
Ikke dårlig:)
Jobber selv i hjemmesykepleien. Andre som hadde andre stillinger i kommunen fikk julebord eller julegave vet jeg. Rart hvordan de gjør slikt:-/

Er det jobb til meg der og? ;)
Hehe, kanskje. Er nok fordi vi på papiret er en stor bedrift med gode inntekter, men kun 8 ansatte :-) De har råd til det for å si det sånn, men forventer aldri noe store greier selvom de slår til:-) veldig koselig!

Ja, har alltid fått kjempe fine gaver :) fikk jakke et år. En del kjøkkenutstyr fra Eva solo de siste årene. Gleder meg alltid til julebord med jobben, litt kjedelig å ikke få med seg det i år :p

Ja, en donasjon til Sos Barnebyer mener jeg det er. Firmaet mitt har bekostet en skole blant annet :)

Back
Topp