Julegave fra jobben?

Ikke jeg, må være medlem av personalforeningen. Koster 40kr mnd, gidder ikke å betale.

Har vel bare fått på 1 tidligere jobb. Da var det vannkaraffel

Nei - men de donerer ofte beløp til en eller annen organisasjon (bytter hvert år)

Nei heldigvis ikke, mannen har pleid å få tallerkner ol men vi har seriøst litt av det og litt av det da de stadig bytter serie, så for min del gi pengene til de som har mindre enn å gi masse ting til folk som IKK blir glad for det og bare stuer det bort... Ja jeg vett jeg høres utakknemlig ut nå...

Vi fikk en liten greie, kinogavekort og sånn før, i fjor fikk vi velge mellom tre formål som fikk vår sum. Aner ikke hvordan det blir i år, vi har byttet eier, men det meste er som før uansett.
Julebordet rekker jeg få med meg før permisjon, og siden det uansett er alkoholfritt, er det hyggelig for en gravid også

Vi får alltid gjøre et stort kjøp til ekstra god personalrabatt før jul. (Jobber i H&M)

Har stort sett jobbet kommunalt og statlig, ikke mye ekstra der ;)
Et år fikk vi en julestjerneblomst , et annet enn buff med kommunens våpen. Jeg synes den summen like gjerne kunne gått til noe annet, noe som ganger de i kommunen som trenger det mer. Er 1500 ansatte i den kommunen jeg har jobbet lengst i.en gave til f.eks 50 kr gir 75000 som kunne blitt brukt bedre enn på en blomst.

Vi pleier få gavekort. Tror det er 500kr. Og det minner meg på at jeg ikke har brukt det fra i fjor.... :happy:

Nope. Kun jobbet i kommunen, og har aldri fått noe. Kanskje fordi jeg ikke er fast ansatt? Vet andre har fått gaver når de fyller runde år, gifter seg, får babyer osv. Men jeg tenker ikke så mye på det egentlig.

Det varierer litt.
Har fått penger, julepølse, sjokolade dagbøker og drikkevarer :) varieter fra år til år ;)

Jobber ikke jeg. Er gjennom nav ... Mannen får matkurv men sjefen der er veldig gjerrig på penger og de har aldri hatt julebord engang

Nope, men jobber i fylkeskommunen, så forventer ikke noe heller :woot:

Nei, jobber i kommunen. Men deler gleden med mannen som får julebonus og gaver. Jeg gleder meg nok mest:p

Back
Topp