Julegave-along?

GonnaBee

Elsker forumet
Mailykke <3
Noen som har lyst til å være med og motivere hverandre?

Jeg sliter innmari med å få strikket julegavene (sokker stort sett), så jeg tenkte kanskje vi kunne skrive en liste over hva vi skal lage før jul, og på den måten bli litt motivert til å få fremgang?

Lue til nevø 1, 2, 3.
Planer om tovet føffler til svigerinne 1, 2 og kansje til bror.

Jeg er med. Jeg skal strikke:
*Minst 4 sitteunderlag. Flere om jeg rekker.
*pute md moods-traktoren på
*kjole til minsta( dette er ikke julegave, men forhåpentlig bursdagskjole om den blir ferdig snart, eller julekjole :)
*mariussokker til babynevø

Må jammen stå på om jeg skal rekke alt, for pinnene går ikke raskt, og det et så mye jeg har lyst til å strikke ( som vottepar til mine fine kollegaer, men det er sist på prioriteringslista...:( )

Er bare å strikke så fort pinnene går

Jeg har strikket en haug med julekuler (føles sånn i allefall :P),et par votter, en pixielue, to skjerf og to pannebånd.. Mangler å strikke tre julekuler og så blir det vel noen små prosjekt til.. Skal vel egentlig strikke et par sokker også, og så har jeg tre par tøfler som må toves som de tre småttisene i barselgruppa skal få :)

Last edited:
Fortsatt bare strikket en lue :0
Tenkte å begynne på tova tøfler i dag.

Jeg har strikket en haug med julekuler (føles sånn i allefall :p),et par votter, en pixielue, to skjerf og to pannebånd.. Mangler å strikke tre julekuler og så blir det vel noen små prosjekt til.. Skal vel egentlig strikke et par sokker også, og så har jeg tre par tøfler som må toves som de tre småtissene i barselgruppa skal få :)

:laughing001

(Skulle det stått småttisene?)

Fått ferdig et par tova tøfler.

Så utrolig flinke dere er! Nå skal jeg i gang med neste års bursdagsgaver og julegaver, for å handle inn i desember sånn som i år har jeg ikke tenkt til…

Tips til kjappe og enkle oppskrifter mottas med takk ;)

standalone

Her er en del av mine gaver i år. Ble plutselig så fort ferdig med pakkinga, og kom på at jeg skulle tatt bilder etter at jeg var ferdig. Så det blir også røde "sleiv for you"-håndklær til tantene, håndklær med bobil og "bestemor" og "bestefar" på til foreldrene mine, røde håndklær med mann og dame-symbol til venninna og kjæresten, og gymposer til tantebarna; rosa med turndame og navn til jenta, og blå med angry bird og navn til gutten :)

Buketten er altså sokker til svoger og hans familie, 4 par, som ble ferdig i går! Puh!

Back
Topp